سفریار برگزار کننده انواع تور های مسافرتی به صورت هوایی و زمینی با قطار

۱۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

تور سریلانکا تابستان 1401

تور سریلانکا تابستان 1401

 

شرایط اخذ‌ ویزای سریلانکا در تعطیلات تابستان به چه صورت است ؟

این ویزا برای متقاضیانی صادر می شود که قصدشان از سفر به کشور سریلانکا توریستی ، گردشگری و دیدار مجدد از مرکزها دیدنی بی‌شمار جذاب و لذت بردن از سفرشان بعنوان توریست و گردشگر می باشد . بیشتر مسافران برای اینکه بتوانند به خاک این کشور‌ وارد بشوند بایست ویزای توریستی 30 روزه سریلانکا در دستشان باشد که به انجام فرودگاهی و سرانجام از ورود مسافر‌ به یکی از فرودگاه ‌های این سرزمین ، با مهر شدن پاسپورت فرد متقاضی ویزا ، صادر خواهد بود .

ضمنا این ویزا‌ در واقع به صورت ETA یا همان ویزای الکترونیکی صادر می شود ، ایرانیهای عزیز‌ هم برای سفر‌های‌ توریستی خودش میتوانند ویزا توریستی را در بدو ورود به خاک سریلانکا دریافت کنند و اجازه‌ اقامت 30 روزه‌ در این کشور را داشته باشند .

۰ نظر

تور‌ مالدیو تابستان 1401

تور‌ مالدیو تابستان 1401

 

آیا برای سفر‌ با تور مالدیو تابستان 1401 نیاز‌ به اخذ‌ ویزا‌ شده است ؟

خوشبختانه تله تابستان مالدیو 1401 هم از آن دسته پکیج ‌های مسافرتی خارجی شده که مسافران ایرانی برای رزرو آن نیازی به اخذ روادید ندارند . در واقع ویزای توریستی مالدیو به انجام فرودگاهی برای شما صادر می‌‌شود‌ . بدین صورت که در بدو رسید با پرداخت 50 تا 70 دلار و نمایش پروانه معتبر این قدرت را دارید که بدون هیچ‌ نگرانی با خیال راحت مودت ورود به این کشور را دریافت نمایید . در ضمن مدارکی که برای رزرو‌ تور مالدیو ویزه تابستان و دریافت ویزا‌ باید همراه داشته باشید موارد تحت را شامل می ‌شود :

برای دریافت ویزای مالدیو روادید شما بایستی حداقل‌ 7 ماه اعتبار داشته بوده است .

هنگام‌ ورود به فرودگاه واچر هتل (برگه رزرو هتل) را بهمراه داشته باشید .

برای دریافت ویزای مالدیو در فرودگاه ، همراه داشتن مبلغ نقدی 50 دلار به ازای هر‌روز‌ اقامت‌ در این کشور‌ الزامیست .

یک پاره عکس‌ تمام رخ همراه داشته باشید .

ویزای مالدیو به مدت‌ 30 روز اعتبار دارد‌ .

۰ نظر

تور تابستان 1401

تور‌ تابستان 1401

 

پرطرفدارترین تورهای تابستان 1401 کدامند ؟

خوب اگر بخواهیم پرطرفدارترین تورهای تابستان را براساس فروش تورها به مقاصد مختلف دنیا در تابستان سال ‌های گذشته‌ بررسی ‌کنیم ، حتما باید بگوییم که تورهای تابستانی اروپا ، از محبوب ‌ترین تورهای تابستانی خواهند بود . بعد از آن تور استانبول ، تله ارمنستان ، تور دبی و تور ترکیبی روسیه نیز از دیگر تورهای خارجی محبوب‌ در تابستان 1401 خواهند گشت . توجه داشته باشید که تور تابستانی مشهد ، تور اصفهان تابستان ، تور تبریز تابستان و تور‌ تابستانه کیش هم از پرطرفدارترین پکیجهای مسافرتی در تابستان 1401 می ‌باشند . البته در بین تورهای داخلی‌ ، تور مشهد و در بین تورهای خارجی ، تور استانبول از محبوبیت بالاتری برخوردارند .

۰ نظر

تور ارمنستان

تور ارمنستان

هزینه تور ارمنستان چقدر است؟
تور ارمنستان بسته به زیرساخت ها و خدمات مختلفی که به شما ارائه می دهد قیمت های متفاوتی دارد. البته، هرچه تعداد بیشتری در تور داشته باشید، تور گران تر خواهد بود. عوامل موثر بر قیمت تور ارمنستان می تواند نوع تور (زمینی یا هوایی)، نوع وسیله نقلیه (اتوبوس شخصی یا معمولی، پرواز فرست کلاس یا اکونومی)، روز و شب، هتل- مهمان (هتل، وی در منزل) باشد. هتل، مهمانسرا و غیره)، تعداد وعده های غذایی (صبحانه، ناهار، شام و غیره)، برنامه سرگرمی تور و غیره.

۰ نظر

تور اصفهان

تور اصفهان

قیمت تور اصفهان به چه عواملی بستگی دارد؟
قیمت تور در اصفهان دارای رنج قیمتی متفاوتی در سایت سفریار می باشد. نرخ تور اصفهان برای عواملی مانند: نوع سفر (زمینی یا هوایی)، وسیله نقلیه (فرست کلاس، اکونومی، اتوبوس ویژه یا عادی)، تعداد روز و شب، اقامت (هتل اصفهان، محل اقامت و ...)، وعده های غذایی، برنامه سرگرمی تور و غیره عواملی هستند که بر قیمت تور در اصفهان تاثیر می گذارند و طبیعتا هر چه خدمات بیشتر در تور ارائه شود قیمت بالاتری نیز دارد.

۰ نظر

تور آفریقای جنوبی

تور آفریقای جنوبی

شرایط سفر با تور آفریقای جنوبی در مورد شیوع ویروس جدید کرونا چگونه است؟
آفریقای جنوبی یکی از نقاطی است که مرز گردشگری را از نظر ارائه تست PCR منفی به گردشگران باز کرده است. در همین راستا بار دیگر تور آفریقای جنوبی برگزار می شود و مسافران می توانند به این کشور تمیز و زیبا سفر کنند. متأسفانه شیوع ویروس جدید کرونا در آفریقا تمامی پروازها به این مکان را تا اطلاع ثانوی لغو کرده است. بنابراین پروازهای قطر، امارات، ترکیه و ... نیز متوقف شده و مسافرانی که قصد بازگشت از ژوهانسبورگ و کیپ تاون به تهران را دارند، علاوه بر انجام تست PCR باید به مدت 14 روز اندازه گیری شوند.

۰ نظر

تور کنیا

تور کنیا

شرایط اخذ ویزای کنیا برای ایرانیان چیست؟
مسافران عزیزی که قصد سفر به کنیا را دارند باید قبل از سفر ویزای کنیا دریافت کنند، مسافر یا وکیل و آژانس مسافرتی (آژانس های مسافرتی) می توانند برای ویزای کنیا اقدام کنند. نحوه دریافت ویزای تور کنیا یا ویزای کنیا 2020 برای یک بار ورود حداکثر تا 3 ماه قبل از سفر معتبر است و مسافران با این ویزا این فرصت را دارند که 90 روز در کنیا اقامت داشته باشند.
با این حال، اکثر بازدیدکنندگان کنیا برای سفر به این مقصد به یک ویزای 90 روزه تور نیاز دارند که هزینه آن 50 دلار است. مسافران تور برای درخواست ویزای کنیا باید درخواست خود را به صورت الکترونیکی در سیستم "eVisa" ارسال کنند. بسته به ملیت شما. ، و راه های دیگر برای دریافت ویزای کنیا شامل موارد زیر است.
• باید به سفارت کنیا رفته و با ارائه مدارک مورد نیاز به سفارت ویزای خود را دریافت کنید.
همچنین می توانید برای ویزا در فرودگاه نایروبی اقدام کنید.

۰ نظر

تور خارجی

تور خارجی

قیمت تور خارجی بر چه اساسی تعیین می شود؟
هزینه سفر با یک خارجی تور بسته به موقعیت متفاوت است. البته سفرهای خارج از کشور گرانتر از سفرهای داخلی است، زیرا برخی از مقاصد تور لوکس و گران هستند و بسیار گرانتر از سایر تورهای خارجی هستند. نرخ خروجی تور برای عوامل مختلف مانند: کیفیت پرواز (فرست کلاس، اکونومی و غیره)، تعداد روز و شب، محل اقامت (هتل، اقامتگاه، هتل آپارتمان و غیره)، وعده های غذایی مختلف (صبحانه، ناهار، شام و غیره). .)، برنامه و امکانات تفریحی و غیره. هرچه امکانات رفاهی بیشتری در اختیار مسافران باشد، طبیعتاً قیمت تور بالاتر می رود.
علاوه بر این، خدمات آژانس مسافرتی، تعداد روزهای تور و فصول سفر همگی بر نرخ تور در خارج از کشور تأثیر می‌گذارند. البته به خاطر داشته باشید که آژانس سفریار انواع پیشنهادات خارجی تور را متناسب با بودجه شما ارائه می دهد.

۰ نظر

تور روسیه

تور روسیه

شرایط اخذ پاسپورت روسیه چیست؟
پاسپورت تور روسیه در قالب عضو تور این کشور پذیرفته می شود و شما می توانید پاسپورت روسیه را تک تک دریافت کنید. توجه داشته باشید که برای مقایسه پاسپورت روسی شرایط خاصی وجود ندارد، فقط به مدارکی مانند بلیط نهایی پرواز، گواهی هتل خاص، 2 قطعه عکس 3*4، پاسپورت حداقل یک ماهه 7 و فرم درخواست پاسپورت روسی نیاز دارید. آژانس مسافرتی که می خواهد ویزای شما را پردازش کند. به طور خاص، پاسخ به درخواست شما برای پاسپورت تور روسیه تقریباً 7 روز کاری پس از ارسال درخواست به شما می دهد و این گذرنامه 30 روز پس از ارسال شما معتبر است.

۰ نظر

تور آذربایجان

 

 قیمت تور آذربایجان چقدر است؟
قیمت تور آذربایجان به طول سفر، خطوط هوایی (یا اتوبوس)، هتل و خدمات تور و غیره بستگی دارد. بهتر است ابتدا تاریخ مورد نظر را انتخاب کنید و سپس قیمت تور آذربایجان را در بازه زمانی مورد نظر مشاهده کنید.
در ضمن برای مشاهده و کسب اطلاعات دقیق از قیمت روز تور آذربایجان کافیست مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را در صفحه اصلی سایت جستجو کنید. پس از جستجو لیستی از آخرین قیمت های تور باکو بر اساس هتل های موجود برای اقامت در اختیار شما قرار می گیرد و این امکان را دارید که با توجه به نیاز خود بهترین تور را با بهترین هتل های باکو انتخاب کنید.

۰ نظر