تور روسیه

شرایط اخذ پاسپورت روسیه چیست؟
پاسپورت تور روسیه در قالب عضو تور این کشور پذیرفته می شود و شما می توانید پاسپورت روسیه را تک تک دریافت کنید. توجه داشته باشید که برای مقایسه پاسپورت روسی شرایط خاصی وجود ندارد، فقط به مدارکی مانند بلیط نهایی پرواز، گواهی هتل خاص، 2 قطعه عکس 3*4، پاسپورت حداقل یک ماهه 7 و فرم درخواست پاسپورت روسی نیاز دارید. آژانس مسافرتی که می خواهد ویزای شما را پردازش کند. به طور خاص، پاسخ به درخواست شما برای پاسپورت تور روسیه تقریباً 7 روز کاری پس از ارسال درخواست به شما می دهد و این گذرنامه 30 روز پس از ارسال شما معتبر است.

چگونه به روسیه تور امتیاز دهیم؟
قیمت تور در روسیه به سه جهان بستگی دارد: اقامت در هتل، بلیط هواپیما رفت و برگشت و ویزا. خب، هزینه پاسپورت روسیه ثابت است و برای درخواست پاسپورت روسی باید 120 دلار برای گروه تور و 130 دلار برای هر عضو تور پرداخت کنید. هتل های روسیه نیز به دلار پرداخت می کنند.
در مرحله بعد، یکی از عواملی که بر هزینه تور شما تأثیر می گذارد، بلیط هواپیما است که بسته به نوع هواپیما، زمان پرواز، نوع بلیط و ... ممکن است قیمت آن متفاوت باشد. علاوه بر پروازهای داخلی که مسافران را بدون توقف به روسیه می برد، شرکت های هواپیمایی خارجی نیز گزینه دیگری در پیش روی خود دارند که می توانند با توقف به روسیه برسند که هزینه آن بیشتر است. در حال حاضر (تابستان 1400) هزینه بلیط هواپیما از 5 میلیون تومان شروع می شود و بسته به انتخاب شما تا 12 میلیون تومان می رسد.
از دیگر عوامل موثر بر ارزش تور روسیه می توان به نوع هتل اشاره کرد.مسافران بسته به انتظارات و بودجه خود می توانند یکی از هتل های سه تا پنج ستاره را برای اقامت انتخاب کنند. قیمت هتل ممکن است در فصول مختلف سال تغییر کند. در غیر این صورت باید برای هتل سه ستاره 20 دلار، برای هتل چهار ستاره 34 دلار و برای هتل پنج ستاره 58 دلار بپردازید.

تور خطوط هوایی روسیه با کدام خطوط هوایی؟
تعداد زیادی هواپیمای داخلی و خارجی از تهران به روسیه پرواز کردند. خیابان مسکو تور توجه داشته باشید که اولین پرواز ساعت 08:35 تهران (IKA) را ترک می کند و ساعت 10:55 به مسکو (SVO) می رسد.
پروازهای تهران به مسکو 3 روز در هفته در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه انجام می شود و هم اکنون پروازهای مشهد و شیراز با پرواز مستقیم به مسکو در ماه های شلوغ سال امکان پذیر است. پروازهای تور روسیه با پروازهای ایرفلوت، ماهان و ایران ایر در حال حاضر بهترین مقاصد سفر هستند. خطوط هوایی داخلی و خارجی این مسیر را با موارد زیر انجام می دهند:
ماهان ماهان باد
ایران ایران
• Aeroflot Aeroflot
ترکیش ایرلاینز
• پگاسوس پگاسوس
ازل ازل
عمان ایر عمان ایر
هواپیمایی قطر
هواپیمایی امارات
• ایر عربیا ایر عربیا
پروازهای لوفت هانزا
هواپیماهای اتریشی

ترکیب روسی تور گزینه خوبی است؟
تور روسی با تور مسکو، خیابان تور. پترزبورگ، تور مسکو-سنت.تیم تور روسیه یک انتخاب عالی برای اولین مسافرت است. زیرا در این تور ها یک رهبر برای هدایت تور وجود دارد.
با این وجود، انتخاب ترکیب روسی تور کاملاً به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد. خیابان مسکو تور پترزبورگ یک مقصد عالی برای مسافران است.

بهترین طول سواری در تور روسیه چیست؟
بیشتر تور روسیه به عنوان تور 7 شب و 8 روز بسته است. در نهایت پیشنهاد می کنیم در مسکو یا سن پترزبورگ بمانید.

آیا تور روسیه می تواند در آخرین لحظه خرید کند؟
ابتدا پیشنهاد می کنیم جملات لحظه آخری را زیاد جدی نگیرید! زیرا این تور به ندرت در طول سال در دسترس هستند. از آنجایی که تور در لحظه آخر مسکو مسکو به گونه ای است که در روزهای آخر گاهی اوقات چند صندلی در هواپیما یا چندین اتاق در هتل خالی است و این به آژانس های مسافرتی اجازه می دهد تا از ضرر مالی جلوگیری کنند، توانایی های موجود را به شما بفروشند. کسب و کار کوچک
90 دقیقه تور روسیه احتمالاً یک روز یا چند ساعت طول نمی کشد تا پرواز کنید، و اگر ظرفیت خالی وجود داشته باشد، برگزارکنندگان تور گاهی اوقات هزینه را 50٪ کاهش می دهند تا همه آنها را بفروشند و شما مسافر باید کیف شما شود و آماده شدن برای سفر؛ پس شرایطی برای این مدل سفر دارید؟

بهترین زمان از سال برای سفر به روسیه چیست؟
با توجه به وسعت روسیه و تنوع آب و هوای آن، بهترین زمان برای بازدید از شهرهای تور متفاوت است.اما به طور کلی تابستان زمان بسیار خوبی برای سفر به این کشور و زمان شلوغ آن است. اگر ترجیح می دهید تفریح ​​بیشتری داشته باشید و سفری سرد نداشته باشید، بهتر است در بهار یا پاییز به این کشور سفر کنید. از سوی دیگر، زمستان های روسیه در سراسر جهان بسیار محبوب است. پس اگر مشتاق و علاقه مند به برف و سرما هستید، زمستان های روسیه را از دست ندهید!

تور روسیه از چه شهرهایی آمده است؟
با توجه به شرایط و محدودیت های حاکم در دنیا و کشور ما ایران، پروازهای خارجی بسیار کاهش یافته است، اما در مورد پروازهای مسکو روسیه مبدأ تمامی تور به صورت پیش فرض تهران بوده و امکان تغییر وجود دارد. همچنین در سایر نقاط کشور مستقر است. به عنوان مثال تور مسکو از شهرهای بزرگ کشور مانند: تبریز، شیراز، اصفهان و مشهد و ... در برخی مواقع شلوغ توسط شرکت ها برگزار می شود.

اطلاعات مهم روسیه

در سفر به روسیه چه اطلاعات مهم و مفیدی را باید بدانیم؟
• اجاره: روبل (RUB)
کد کشور: 7+
• اختلاف ساعت با تهران: نیم ساعت بعد از تهران است.
• ویزا: بله
• واحد پول: روبل
زبان رسمی: زبان اصلی این کشور که به رسمیت شناخته شده نیز روسی است.
مذهب اکثریت: در این کشور مذاهب زیادی وجود دارد، مردم این کشور مسیحی، یهودی، مسلمان و بودایی هستند. 50 درصد از مردم این کشور به مسیحیت اعتقاد دارند.
اوقات فراغت: روسیه کشوری بزرگ و متنوع است. برخی از این ورزش ها مربوط به بازدید از موزه ها، کلیساها، گالری های هنری، عمارت ها، پارک ها، بناهای تاریخی و غیره است. یکی دیگر از بخش های گذران وقت، جاذبه های طبیعی مانند باغ ها و جنگل های عجیب و غریب این کشور است.• فرودگاه های روسیه:
مسکو: فرودگاه بین المللی دوموددوو، فرودگاه بین المللی شرمتیف
o St. پترزبورگ: ikunte
روستوف-آن-دون: فرودگاه روستوف-آن-دون
سامارا (روسیه): فرودگاه بین المللی کورومچه
آرخانگلسک: فرودگاه تالاگی
شماره های اضطراری:
o اینا: 101
ای پلیس: 102
آمبولانس: 103

اتوبوس شهری در روسیه چگونه است؟
روسیه کشور بسیار بزرگی است، بنابراین البته سیستم حمل و نقل بسیار بزرگ و منحصر به فردی دارد. این یکی از موثرترین روش های حمل و نقل در جهان است. در زیر پیش نمایشی از سیستم حمل و نقل عمومی در روسیه است:
• مترو
یکی از محبوب ترین راه های حمل و نقل در روسیه به ویژه مسکو، مترو است که از مهم ترین جاذبه های این کشور نیز محسوب می شود. روزانه بیش از 7 میلیون نفر در مسکو با مترو سفر می کنند و یکی از شلوغ ترین قطارهای مترو در جهان است.
• آکرو
تقریباً تمام شهرهای روسیه مجهز به سیستم اتوبوس شاتل هستند. این خودرو بسیار سریع و ارزان است و به راحتی برای همه قابل دسترسی است.
• تاکسی
تاکسی های روسی خیلی گران نیستند و در همه شهرها تردد می کنند. دو نوع تاکسی در روسیه وجود دارد. مصاحبه و تاکسی های غیررسمی. کابین زرد رسمی و کابین اطلاعات همان گچی است. تاکسی های غیررسمی ارزان تر، در دسترس تر و راحت تر هستند. اما مسافران همیشه می خواهند از تاکسی های رسمی برای ایمن ماندن در روسیه استفاده کنند.
از دیگر خودروهای این کشور می توان به مونوریل، خودروهای برقی، خودرو، دوچرخه و ... در این کشور اشاره کرد.

هزینه اقامت در هتل های روسیه چقدر است؟

هزینه اقامت در آپارتمان ها، خانه ها و هتل های مسکو به شرح زیر است:
هزینه اقامت در هتل های روسیه
• هزینه هتل های 1 ستاره روسیه: بین 1000 روبل تا 6000 روبل روسیه
• قیمت هتل های 2 ستاره روسیه: بین 500 روبل تا 7000 روبل روسیه
قیمت هتل های 3 ستاره روسیه: بین 1000 روبل تا 15000 روبل روسیه.
• قیمت هتل های 4 ستاره روسیه: بین 3300 روبل تا 38000 روبل روسیه
• قیمت هتل های 5 ستاره روسیه: بین 4800 روبل تا 155000 روبل روسیه.

هزینه اقامت در آپارتمان ها و هاستل های روسی
قیمت ها بسته به موقعیت آپارتمان، تعداد اتاق ها، فاصله تا مرکز مسکو و امکانات آن متفاوت است و هزینه آپارتمان های مسکو از شبی 1200 روبل تا 20000 روبل روسیه متغیر است.300 هاستل مختلف در مسکو وجود دارد که قیمت آنها بین 190 روبل تا 5000 روبل روسیه است.

برای سفر به روسیه چقدر پول بگیریم؟
برای سفر به روسیه می توانید هم روبل و هم دلار دریافت کنید! اما ممکن است یافتن روبل و فروش روبل باقی مانده در پایان سفر برای شما دشوارتر باشد. بنابراین پیشنهاد می کنیم در ایران دلار بخرید و در هتل ها، بانک ها یا صرافی ها ارز خود را به روبل تبدیل کنید. همچنین در بسیاری از جاهایی که با مسافران خارجی سر و کار دارید، کارت های اعتباری معتبر و مورد تایید هستند و اگر در پایان سفر همچنان روبل باقی مانده را دارید، می توانید قبل از برگشت آن را با دلار تعویض کنید.

پیش بینی آب و هوای روسیه

آب و هوای روسیه در زمان های مختلف چگونه است؟

• آب و هوای روسیه در بهار
بهار در روسیه هوا کمی خنک تر است و اگر در فصل بهار به این کشور سفر کردید، حتماً لباس گرم و چتر به همراه داشته باشید. زیرا می توانی با باران روبرو شوی. در فصل بهار مناظر زیبا و روسیه سرسبز پیش روی شماست. با گرم شدن هوا، نرخ های تور روسیه نیز افزایش می یابد.

• آب و هوای روسیه در تابستان
تابستان بهترین زمان برای سفر به روسیه است، زیرا در فصل تابستان خبری از دما و رطوبت روسیه نیست و می توانید به راحتی از منظره زیبای روسیه و آثار تاریخی آن لذت ببرید. اما باید بدانید که نرخ تور روسیه در تابستان به بالاترین حد خود می رسد.

• آب و هوای روسیه در پاییز
پاییز در روسیه دوباره سرد و بارانی می شود. اما می توانید با پوشیدن لباس های گرم از منظره زیبای پاییزی نیز در این کشور لذت ببرید. خوبی سفر به روسیه در پاییز، تعداد کم گردشگران در این کشور است. در نتیجه، نرخ تور روسیه نیز در مقایسه با تابستان در حال کاهش است.• آب و هوای روسیه در زمستان
زمستان یکی از سردترین و برفی ترین فصل های روسیه است و به ندرت خورشید را می بینید. سفر به روسیه در زمستان برای مسافرانی که نمی توانند زمستان را تحمل کنند خوب نیست. به جرات می توان گفت که فقط روس ها می توانند این سرما را تحمل کنند. نرخ های تور روسیه ارزان ترین در حال حاضر هستند.

بهترین زمان برای سفر به روسیه چه زمانی است؟
بهترین زمان برای بازی تور روسیه تابستان است، زیرا می توانید از آب و هوای شگفت انگیز با منظره زیبای کل این کشور لذت ببرید. بنابراین، نرخ های تور روسیه در زمان های دیگر بالاتر است، اما بهترین زمان اقتصادی برای سفر به روسیه، بهار و پاییز است. چون در این دو فصل هوا خوب است و نرخ هتل ها نسبت به تابستان کمتر است.

مراحل امضای تور روسیه

قوانین رزرو برای تور روسیه چیست؟
یکی از عوامل موثر بر ارزش گذاری تور روسیه نحوه خرید آن است. کتاب تور را به دو صورت می توانید تهیه کنید: 1- No-man 2- خرید آنلاین. با خرید اینترنتی می توانید تعداد زیادی تور در سایت های مختلف را در کمترین زمان ممکن مقایسه کنید. با مقایسه تور های روسی در خرید آنلاین، نه تنها می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، بلکه می توانید کیفیت سفر خود را نیز ارتقا دهید. حتی هنگام خرید آنلاین، با کاهش بیشتر قیمت تور روسیه نسبت به خرید حضوری مواجه خواهید شد. زیرا بسیاری از پیشنهادات تور روسیه فقط به صورت آنلاین برای فروش در دسترس هستند.

نکات کلیدی پس از ثبت نام در تور روسیه چیست؟

توجه داشته باشید که تحویل سریع در اکثر هتل های روسیه در ساعت 2 بعدازظهر و تحویل در ساعت 12 ظهر امکان پذیر است.بنابراین اگر تور روسی خود را به صورت آنلاین از سایت ما خریداری می کنید. مطمئن شوید که زمان و رزرو بلیط خود را با زمان تحویل اتاق بررسی کنید.
• کلیه خدمات تور روسیه توسط اقامتگاه های توریستی با اطلاعات کامل در مورد رعایت مقررات بهداشتی ارائه خواهد شد. بنابراین برای افزایش سلامت سفر باید ایده های مهمی را برنامه ریزی کرد.
حمل و نقل در فرودگاه یک ساعت و نیم قبل از زمان پرواز الزامی است.
• برای استفاده از پرواز و اقامت در هتل خود، ارائه کارت شناسایی معتبر الزامی است.
• کنسلی تور روسیه از تهران در روزهایی که الزامات سفر تا پایان این سفر زیاد است امکان پذیر نیست.
• در تمامی مراحل سفر کارشناسان پشتیبانی ما در کنار شما هستند و در صورت بروز مشکل از بدو ورود به سایت تا زمان بازگشت از سفر می توانید در هر زمان با پشتیبانی 24 ساعته سافاریار تماس بگیرید. از روز یا شب

منبع : تور روسیه