تور‌ مالدیو تابستان 1401

 

آیا برای سفر‌ با تور مالدیو تابستان 1401 نیاز‌ به اخذ‌ ویزا‌ شده است ؟

خوشبختانه تله تابستان مالدیو 1401 هم از آن دسته پکیج ‌های مسافرتی خارجی شده که مسافران ایرانی برای رزرو آن نیازی به اخذ روادید ندارند . در واقع ویزای توریستی مالدیو به انجام فرودگاهی برای شما صادر می‌‌شود‌ . بدین صورت که در بدو رسید با پرداخت 50 تا 70 دلار و نمایش پروانه معتبر این قدرت را دارید که بدون هیچ‌ نگرانی با خیال راحت مودت ورود به این کشور را دریافت نمایید . در ضمن مدارکی که برای رزرو‌ تور مالدیو ویزه تابستان و دریافت ویزا‌ باید همراه داشته باشید موارد تحت را شامل می ‌شود :

برای دریافت ویزای مالدیو روادید شما بایستی حداقل‌ 7 ماه اعتبار داشته بوده است .

هنگام‌ ورود به فرودگاه واچر هتل (برگه رزرو هتل) را بهمراه داشته باشید .

برای دریافت ویزای مالدیو در فرودگاه ، همراه داشتن مبلغ نقدی 50 دلار به ازای هر‌روز‌ اقامت‌ در این کشور‌ الزامیست .

یک پاره عکس‌ تمام رخ همراه داشته باشید .

ویزای مالدیو به مدت‌ 30 روز اعتبار دارد‌ .

کامل ترین زمان‌ خرید‌ تور مالدیو تابستان 1401 چه موقع است ؟

از آنجاییکه فصل تابستان فصل شلوغی و در کلمه "های سیزن " مالدیو نامبرده می گردد ، عالی خواهد بود لااقل 2 هفته قبل از نقل‌مکان برای خرید تور تابستان 1401 مالدیو خویش مبادرت نمائید و اما پیشنهاد ما برای شما رابطه مندان به این مقصد ، این است که تقلا کنید از 10 الی 14 روز قبل از تاریخ سفر سمت ذخیره یا خرید تور‌ مالدیو عمل نمایید و منتها موضوعی که بایست بدان توجه نمائید و شاید کمتر فردی به شما گفته باشد این است که در بازه وقتی "های سیزن " عالی است بلیط‌ خود را یک الی دو ماه قبل از تاریخ‌ سفرتان تهیه‌ نمائید تا مبلغ کمتری را بپردازید ، ازچه که هر چقدر به دوران مهاجرت جنب ‌تر می‌ شوید ، طبیعتا هزینه‌های‌ بلیط‌ رفت و برگشت شما رو به افزایش می رود‌.

 

تور مالدیو تابستان 1401 با چه پرواز‌هایی‌ انجام می گردد ؟

در ابتدا‌ باید بدانید که بلیط هواپیما تهران - ماله با پرواز‌ غیر مستقیم انجام خواهد شد ! پروازهای سیستمی تهران - مالدیو با پروازهای لوکسی همچون : هواپیمایی امارات (از دبی) ، قطر‌ ایرویز (از دوحه) ، ایر سریلانکا (از کولومبو) و سنگاپور ایرلاینز (از سنگاپور) انجام‌ می پذیرد . البته در تاریخ‌های‌ شلوغ سال پرواز‌های‌ چارتری ایرانی مثل ماهان ایر هم از ایران به ماله پرش مستقیم انجام می دهد .

 

بها تور مالدیو تابستان بر چه بنیادی تعیین می گردد ؟

نرخ تورهای مالدیو با توجه به خدمات ارائه شده‌ به شما مسافران متفاوت شد ! البته‌ این موارد‌ را هم در کنار قیمت بلیط هواپیمای خارجی (قطر ایرویز و عمان ایر و . . .) و بها پس‌انداز هتل محل اقامت در مالدیو قرار دهید که تمام و همه باعث تغییر در نرخ تور مالدیو از تهران خواهد شد . با این حال ما در مجموعه‌ سفریار آریا در نظر داریم با ارائه پکیجهای بسیار متنوعی از تور مالدیو با قیمتهای عالی‌ ، شرایط‌ سفر‌ را به شکلی طرح‌ریزی کنیم که بیشتر شما عزیزان با در نظر گرفتن بودجه‌های‌ متفاوتی‌ که در  گرفته اید ، بتوانید سفری رویایی به این مقصد‌ را تجربه نمائید .

 

چگونه تور مالدیو نوروز مناسب قیمت بخریم ؟

همانگونه که قطعا ازلاع دارید ، آفر تور مالدیو تابستان 1401 ارزش نسبتا بالاتری را در دیگر ایام سال دارد ، ولی برای خریداری تور کم‌قیمت مالدیو روشهایی دیگری هم وجود دارد که به شما پیشنهاد می کنیم :

• قادر خواهید بود به جایگاه اینکه مثلا تور‌ 4 شب و 5 روز بخرید ، پکیج خود‌ را با میزان شب‌های‌ کمتری خریداری کنید .

• به جایگاه رزرو هتل‌ لوکس‌ و 5 ستاره مالدیو هتل 3 اختر پس‌انداز بکنید .

• به بخش ای که قصد‌ رزرو‌ هتل‌ را دارید هم دقت داشته باشید مخصوصا منطقه‌ها محبوب و کنار به دیدنیهای مالدیو گرانتر بوده است .

• در حالت ارائه تور‌ لحظه آخری‌ مالدیو می توانید این تور‌ها‌ را براحتی خرید کنید .

 

تور‌ هوایی‌ مالدیو ویژه تابستان 1401 به چه صورت است ؟

پرواز‌های‌ مالدیو چون‌ ما‌هان‌ ایر ، قشم ایر ، معراج‌ ، ایران ایر و مالدیو ایر ایرلاینهایی هستند که به صورت مستقیم‌ پروازهای تهران به مالدیو را انجام‌ می دهند . بنابراین‌ می توانید در سامانه رزرو بلیط بالن پرواز وضع نظرتان را باتوجه به بودجه منظور انتخاب و پس‌انداز نمایید .

مجموعه مسافرتی سفریار ، دستگاه رزرواسیون هتل ، بلیت هواپیما خارجی و داخلی بصورت چارتر و سیستمی و تورهای مسافرتی می باشد . در مانند تمایل سفر با تور مالدیو تابستانی از تهران و سایر استانها مثل شیراز ، مشهد ، اصفهان و . . . به مانند در اینترنت و با چند کلیک می توانید جهت خرید‌ این تور‌ اقدام کنید .

اطلاعات مهم تور تابستان مالدیو

 

آیا در تور مالدیو به تست PCR نیاز خواهیم داشت ؟

موافق اعلام شورای مسافرت و جهانگردی (WTTC) عرضه نتیجه منفی امتحان کرونا با مسافران در تمام فرودگاه‌های جهان اضطراری می باشد . هواخواه این اطلاعیه گردشگران در تور مالدیو تابستان 1401 می بایستی قبل و بعد از پرواز تست PCR ارتکاب بدهند و نتیجه منفی آن را در فرودگاه و درست قبل از پرواز رفت و برگشت‌ ارائه‌ دهند . مهم داشته باشید که امتحان PCR در تور مالدیو بایستی حداقل ۷۲ ساعت قبل از پرواز انجام گیرد .

 

مزایای خرید تور‌ مالدیو از سفریار چه چیزی است ؟

 

• ارائه‌ گشت‌های‌ شهری متنوع در مالدیو

• امکان رزرو آنلاین هتل‌ در تمامی‌ نقاط شهر‌

• امکان خرید بلیط هواپیما‌ از میان بهترین شرکتهای هواپیمایی

• پاسخگویی 24 ساعته به تمامی سوالات و درخواستهای شما

• امکان انتخاب‌ بلیط هواپیما و رزرو‌ هتل‌ خارج‌ از پکیج تور مالدیو

• امکان‌ رزرو همزمان بلیط هواپیما و هتل در قبل خدمات تور به شکل مستقیم و با بهترین ارزش در سایت‌ سفریار

 

از کدام مراکز خرید‌ مالدیو در تابستان خرید کنیم ؟

اگر قصد دارید با سوغاتی از مالدیو به شهر خود بازگردید ، می‌توانید‌ آنها را در سه مکان حقیقی هم با کارت اعتباری و هم به دلار آمریکا خرید کنید؛ در واقع سعی بکنید ترجیحا وجه‌ نقد همراه داشته باشید . بنابراین منطقه حقیقی تجاری ماله در شمال ساحل گزینه عالی برای خرید است که این خطه مرکز رسمی تجارت است و با فعالیت‌ در طول روز بسیار‌ شلوغ هم می‌شود‌ . کل ساحل مملو از فروشگاههای متفاوت با محصولات مختلف و سنتی این کشور شده . از مراکز‌ خرید عظیم در مالدیو می توان‌ به موارد زیر اشاره‌ کرد :

• بازار ماهی ماله : این یکی از اصلی ترین جاذبه‌های‌ گردشگری مالدیو است . این بازار زیبا بعنوان مرکز فعالیتهای تجاری ، همیشه پر از گردشگر بوده است . همچنین تجار و ماهیگیران از مناطق مختلف‌ کشور‌ برای خرید و فروش ماهی ، محصول و سبزیجات از مناطق مختلف به این‌مکان می آیند .

• بازار محلی‌ ماله : بازار‌ محلی ماله ، بسیار نزدیک به بازار‌ ماهی در شمال بندر بوده‌ که به غرفههای کوچک تقسیم‌ بندی شده و در اینجا‌ محیطی آرام تر را شاهد هستید و هر بالاخانه پر از بازه گسترده ای از محصولات محلی را پدیدار می دهد .

• مجیده مگو : این بازار‌ در جاده‌ اصلی قرار دارد و در اینجا می توانید اشکال کالاهای مختلف‌ مثل‌ : لباس ، عطر ، ابزار آرایشی ، کیف‌ پول ، کیف یا وسایل‌ الکترونیکی را خریداری نمایید .

 

خرج اقامت در عزیمت با تور مالدیو تابستان 1401 چقدر می شود ؟

به صورت عام کشور مالدیو به علت داشتن اتراقگاه های انبوه لوکس و رویایی بر روی آب به آوازه جهانی و قابل توجهی رسیده شده است . اما سکونت در این هتل ‌های مدرن‌ و زیبا معمولا‌ هزینه‌ زیادی هم برای شما خواهد داشت و با اینکه شاید مهمترین حظ سفر به مالدیو اقامت در یکی از همین هتل‌ها‌ باشد ، در زیر‌ لیست‌ متوسط هزینه‌ اقامت در هتل‌‌‌های‌ مختلف مالدیو را آورده ‌ایم تا انتخاب بهتری را داشته باشید :

• هزینه‌ اقامت در هتل‌‌‌های‌ 1 ستاره مالدیو : 30 تا 50 دلار

• هزینه‌ اقامت در هتل‌‌‌های‌ 2 ستاره مالدیو : 50 تا 100 دلار

• هزینه‌ ماندن در هتل‌‌‌های‌ 3 ستاره‌ مالدیو : 70 تا 200 دلار

• هزینه‌ اقامت‌ در هتل‌های 4 ستاره مالدیو : 300 تا 700 دلار

• هزینه اقامت‌ در هتل‌‌های‌ 5 ستاره‌ مالدیو : 550 تا 3700 دلار

 

پیش‌بینی‌ آب و هوای تابستان مالدیو

 

وضعیت آب و هوای مالدیو چطور است ؟

جزایر حقیقت در جنوب و در مجاورت خط استوا ، بارندگی مرتب تری را دارا است و شرایط آب و هوایی پرتلاطم در مالدیو کم مقدار است و به همین علت برای تعطیلات بعدی خود حتما حتما سفر‌ به این جزیره را در برنامه مهاجرت خود قرار دهید . چگونگی بسیار آب و هوایی در مالدیو زیاد مطلوب و لذت جزء است و یک محیط روش آل برای یک تعطیلات خاطره انگیز گرمسیری فراهم می کند . در کل تاپ ترین روزگار سفر به مالدیو ماه نوامبر (ماه آبان) تا ماه آوریل (ماه فروردین) می بوده است .

 

آب و هوای مالدیو در تابستان به چه شکل است ؟

با توجه‌ به موقعیت مالدیو در نیمکره جنوبی ، ماه‌های تابستانی‌ بین دسامبر تا آپریل (۱۰ آذر تا ۱۰ اردیبهشت) خواهد بود . این زمان ، فصل‌ خشک مالدیو به همراه آب و هوایی گرم ، با محدوده دمایی ۳۰ تا ۳۳ درجه سانتی‌ گراد را شاهد خواهید شد ! اگر در این زمان‌ از سال ، قصد سف ربا‌ تور تابستانی‌ مالدیو را دارید ، مراقب‌ باشید دچار کم ‌آبی و گرما زدگی نشوید و مدت‌ زمان‌ زیادی‌ را زیر‌ آفتاب نگذرانید ، زیرا امکان داراست سبب سوختگی پوست ‌تان شود؛ اما این نوبت برای افرادی که عاشق حمام خور هستند ، بسیار خوب بوده است .

با نکته به موقعیت جغرافیایی مالدیو ، درصورتی‌که عزم دارید که در هنگام های کم گردشگر به این منطقه سفر دهید ، پیشنهاد ما این است که سفر‌ خود را در فصل‌ تابستان برنامه‌ریزی‌ نمایید؛ چرا که کم بودن گردشگر در این بازه هنگامی از سال علت میشود تا هزینه‌های‌ سفر به مالدیو به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند و شما بتوانید با مبلغ‌ بسیار قدری یک سفر‌ بسیار رویایی را تجربه‌ کنید‌ .

 

نحوه رزرو تله مالدیو تابستان 1401

 

روش رزرو تور مالدیو تابستان 1401 سفریار به چه صورت می خواهد بود ؟

شما علاقه مندان به رزرو‌ یا خرید تور‌ مالدیو تابستان 1401 می توانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی موقعیت نظرتان را از سامانه رزرواسیون آنلاین 24 ساعته در صفحه‌ اصلی سفریار آریا خریداری نمایند . آژانس مسافرتی سفریار با بارگذاری همه تورهای تابستانی‌ مالدیو در وبسایت گروه برای شما همسفران عزیز معبر خرید این تورها را راحت تر کرده شده است و شما مسافران این احتمال را دارید که به 2 سبک برای مهیا تور مالدیو تابستانی خود اقدام نمایید . یکی به چهره آنلاین که با خواندن تمام مطالب گذاشته شده برای همان تور و در نهایت باور شرایط قوانین و مقررات ما برای خرید در اینترنت خود اقدام نمایید و قرارداد را به صورت آنلاین دانلود کنید .

روش بعدی هم به این شکل خواهد شد که چنانچه دسترسی به خرید آنلاین‌ تور‌ مالدیو تابستانی ما ندارید ، تنها کافیست با آژانس رابطه بگیرید و از مکلف فروش تورهای مالدیو مجموعه‌ مشاوره‌ بگیرید و در نهایت مبلغ را کارت‌ به کارت‌ کرده و فیش واریزی و عکس کارت عمومی را داخل‌ واتس آپ ارسال‌ کنید و در نهایت قرارداد‌ تور مورد نظرتان را دریافت دهید .

 

منبع : تور مالدیو تابستان 1401