قیمت تور آذربایجان چقدر است؟
قیمت تور آذربایجان به طول سفر، خطوط هوایی (یا اتوبوس)، هتل و خدمات تور و غیره بستگی دارد. بهتر است ابتدا تاریخ مورد نظر را انتخاب کنید و سپس قیمت تور آذربایجان را در بازه زمانی مورد نظر مشاهده کنید.
در ضمن برای مشاهده و کسب اطلاعات دقیق از قیمت روز تور آذربایجان کافیست مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را در صفحه اصلی سایت جستجو کنید. پس از جستجو لیستی از آخرین قیمت های تور باکو بر اساس هتل های موجود برای اقامت در اختیار شما قرار می گیرد و این امکان را دارید که با توجه به نیاز خود بهترین تور را با بهترین هتل های باکو انتخاب کنید.

شرایط اخذ ویزا و مدارک لازم برای سفر به آذربایجان چیست؟
یکی از روش هایی که روند درخواست ویزای آذربایجان را برای مسافران راحت و بدون دردسر می کند، سفر با آژانس های مسافرتی تور از آذربایجان است. ویزای عادی حداکثر 90 روز اعتبار دارد. البته حداکثر مدت اقامت در خاک این کشور 30 ​​روز است و به مدت 90 روز مسافر می تواند دو بار وارد خاک آذربایجان شود. این ویزا برای سفرهای توریستی به این مقصد نیز صادر می شود و تعداد کل اقامت ها نباید بیش از 30 روز باشد. مدت زمان صدور ویزای باکو به شرح زیر است:
درخواست ویزای عادی یک ماهه باکو به صورت الکترونیکی انجام می شود و صدور ویزای الکترونیکی 3-5 روز کاری به طول می انجامد.
صدور ویزای الکترونیکی یک ماهه باکو 24 ساعت طول می کشد.
صدور ویزای 3 ماهه سینگل آذربایجان 4 تا 7 روز کاری به طول می انجامد.
ویزای 3 ماهه آذربایجان برای تور باکو یا سایر شهرهای آذربایجان به صورت یکبار ورود و 2 بار ورود صادر می شود و مدت اقامت مسافر در خاک آذربایجان 90 روز می باشد.• به طور کلی اگر مدت اقامت در خاک آذربایجان از تعداد روزهای مجاز برای ویزا بیشتر باشد، باید اقامت خود را به صورت آنلاین حداکثر به مدت ۷۲ ساعت یا با مراجعه به یکی از دفاتر مهاجرت ثبت کنید.

 چه زمانی به آذربایجان سفر کنیم؟
تابستان و پاییز زمان بسیار خوبی برای سفر به آذربایجان است. اما فراموش نکنیم که شما گردشگران تور آذربایجان، اگر فصل بهار را انتخاب کنید، هوای عالی و دلپذیری را تجربه خواهید کرد. طبیعت آذربایجان نیز مانند مناطق شمالی ایران در فصل بهار به اوج شکوه و زیبایی خود می رسد و طبیعتاً قیمت تور آذربایجان در این مدت افزایش می یابد.

راه های سفر به آذربایجان چیست؟
تور آذربایجان ایر
توسط تور آذربایجان ایر یعنی شما بهترین و راحت ترین راه را برای سفر به این مقصد با هواپیما انتخاب کرده اید! خوب تور فرودگاه های این مقصد معمولا توسط ایرلاین هایی در اختیار مسافران قرار می گیرد که بیشتر مسافران این روش سفر را انتخاب می کنند همچنین توجه داشته باشید که پروازهای ایران به آذربایجان بیشتر با هواپیماهای این شرکت بوتا که یکی از ایرلاین ها می باشد انجام می شود. آذربایجان نیز با ایران ایر انجام می شود.
پروازهای ایران ایر در روزهای دوشنبه و پنج شنبه انجام می شود و پروازهای بوتا در روزهای یکشنبه و سه شنبه به مقصد باکو انجام می شود و در فرودگاه بین المللی حیدر علی اف فرود می آیند و مدت پرواز آنها یک ساعت و 25 دقیقه خواهد بود.

تور سرزمین آذربایجان
در حال حاضر سفر زمینی به آذربایجان فقط با اتوبوس به باکو و نخجوان امکان پذیر است و در حال حاضر تور آذربایجان با قطار نیست و این دو شهر جزو محبوب ترین شهرهای آذربایجان برای ایرانیان هستند.جمهوری آذربایجان دو مرز زمینی با ایران دارد که یکی از آن ها در استان گیلان آستارا و دیگری بیله سوار در استان اردبیل است.

کدام ایرلاین ها به آذربایجان پرواز دارند؟
خطوط هوایی معتبر و شناخته شده زیر به آذربایجان پرواز می کنند:
بوتا ایرلاینز بوتا ایرویز
آزال ایرلاینز آذربایجان ایرلاین آذربایجان
هواپیمایی ایران ایر ایران ایر
هواپیمایی ماهان هواپیمایی ماهان
خطوط هوایی ترکیه خطوط هوایی ترکیه
خطوط هوایی قطر خطوط هوایی قطر
خطوط هوایی امارات خطوط هوایی امارات و...
توجه: در حال حاضر تنها یک پرواز مستقیم از ایران به باکو آذربایجان انجام می شود و حداقل یک توقف در برنامه پروازهای سایر شهرهای آذربایجان وجود دارد.

آیا شرایط استفاده از تور ارمنستان در آخرین لحظه را دارید؟
اگر به دنبال یک سفر 90 دقیقه ای بسیار ارزان هستید، خرید لحظه آخری تور آذربایجان را به شما پیشنهاد می کنیم. اما همانطور که از نام تور در آخرین لحظه پیداست، زمان زیادی برای تصمیم گیری ندارید و باید برای سفر سریع آماده شوید!
آذربایجان یکی از این کشورهایی است که گردشگران ایرانی برای ورود به مرزهای آن باید ویزا داشته باشند، اما نگران نباشید زیرا آژانس سفریار می تواند در کمترین زمان ممکن ویزای آذربایجان را برای شما مسافران عزیزی که با تور سفر می کنید، لحظه آخری آذربایجان را دریافت کنید. از سفارتخانه های این کشور در تهران و برای این مشکل کافی است تمامی امور مربوط به ویزای خود را به ما بسپارید.


در چه هتل هایی در تور آذربایجان اقامت کنیم؟
• هتل ساحل در باکو ساحل
هتل Mr Hostel در باکو Mr Hostel
• هتل باکو هوم در باکو (Baku Home)
هتل خمسه در باکو خمسه
هتل کهران در گبله کهران
• هتل ایلگار در شهر شکی ایلگار
• هتل کانال در کانال شکی
هتل Vancomat در Vaenkomat، لنکران
هتل لاهیج لاهیج
هتل بای گوبا در بای گوبا
هتل گنجه قدیم در گنجه قدیم

حمل و نقل داخل شهر آذربایجان چگونه است؟
شهر باکو در مقایسه با کلان شهرهای دنیا چندان بزرگ نیست اما شما مسافران عزیز می توانید برای تردد در این شهر از وسایل حمل و نقل عمومی مختلفی استفاده کنید که هزینه آن نیز مناسب است.علاوه بر تاکسی های آذربایجان باکو و اتوبوس های باکو، می توانید از مترو، مینی بوس، دوچرخه و قطار برقی باکو نیز استفاده کنید که از گزینه های حمل و نقل در این شهر هستند.

 بهترین جاذبه های گردشگری تور آذربایجان کدامند؟
باکو یکی از شهرهای زیبای ساحلی است که به عنوان پایتخت این کشور جاذبه ها و مکان های دیدنی زیادی دارد و بازدید از آن ها سفر شما را کاملا پر می کند. مهم ترین مکان های باکو عبارتند از: برج های شعله، میدان فانتین، مسجد حیدر باکو، موزه فرش آذربایجان، پارک مفاخر، بلوار ساحلی باکو، کاخ شیروان شاه، قلعه دختر باکو، برج تلویزیون و مرکز فرهنگی حیدر علی اف و ....

 هزینه اقامت در آذربایجان چقدر است؟
در آذربایجان و باکو گزینه های اقامتی مختلفی با هزینه های متفاوت دارید. هتل های باکو مجموعه ای از هتل های 3 تا 5 ستاره وجود دارد که در زیر قیمت اقامت یک شب را به شما می گوییم:
هتل 3 ستاره: حدود 20 منات آذربایجان تا 100 منات آذربایجان
هتل 4 ستاره: حدود 30 منات آذربایجان تا 150 منات آذربایجان
هتل 5 ستاره: حدود 50 منات آذربایجان تا 450 منات آذربایجان
o هاستل: بین 30 منات آذربایجان یا 76 منات آذربایجان
o آپارتمان: بین 25 منات آذربایجان و 250 منات آذربایجان

 

آب و هوای آذربایجان در فصول مختلف سال چگونه است؟
• بهار در آذربایجان
بهار در آذربایجان با هوای گرم و آغاز جشن های نوروزی همراه است و هوا در این فصل بسیار مطبوع و مطبوع است و جشن های نوروزی حال و هوای خاصی به این کشور می بخشد. اما گاهی باران را خواهید دید. نرخ تور باکو در بهار نسبت به سایر فصول افزایش می یابد.• تابستان در آذربایجان
آذربایجان به دلیل مجاورت با دریا در تابستان دارای هوای گرم و گل آلود است. این فصل بهترین زمان برای گردشگرانی است که با هوای گرم مشکلی ندارند به باکو سفر کنند و از ورزش های آبی هیجان انگیز در این کشور لذت ببرند. کرایه های تور باکو در تابستان ارزان تر از بهار است.

پاییز در آذربایجان
باکو به لطف بارش باران، هوای خنک و مطبوعی را در پاییز تجربه می کند، اما شدت و مدت بارندگی زیاد نیست. همراه داشتن لباس گرم برای سفر به آذربایجان در پاییز فراموش نکنید! زیرا گاهی اوقات با کاهش دمای هوا مواجه خواهید شد. کرایه های تور باکو در پاییز ارزان تر از بهار است.

• زمستان در آذربایجان
زمستان در آذربایجان نیز مانند اکثر کشورهای دیگر سرد و برفی است و به دلیل کاهش محسوس دما، این فصل برای سفر به آذربایجان توصیه نمی شود. اما گردشگرانی که عاشق برف و سرما هستند می توانند برای تفریحات زمستانی مانند اسکی به آذربایجان سفر کنند.

بهترین زمان سال برای سفر به آذربایجان چه زمانی است؟
معمولا بهترین زمان برای سفر به باکو فصل بهار و اوایل پاییز است، زیرا جشن های نوروزی در فصل بهار برگزار می شود و با سرد شدن هوا، مناظر جذاب و سرسبز همه جمعیت را فرا می گیرد.شهر زیبایی و طراوت. در اوایل پاییز، باکو هوای بسیار خوبی برای سفر دارد. اما در نظر داشته باشید که در این فصول نرخ تور باکو در بالاترین سطح ممکن قرار دارد.

مراحل رزرو تور آذربایجان

مراحل رزرو تور آذربایجان چگونه است؟
یکی از عواملی که در قیمت تور آذربایجان موثر است نحوه خرید آن است. شما می توانید تور مورد نظر خود را به دو صورت رزرو کنید: 1- خرید حضوری 2- خرید آنلاین.با خرید آنلاین می توانید تعداد زیادی تور را در سایت های مختلف در کمترین زمان ممکن مقایسه کنید. با مقایسه تور آذربایجان در خرید آنلاین نه تنها می توانید در هزینه ها صرفه جویی کنید، بلکه می توانید در بهبود کیفیت سفر خود نیز موثر باشید. به علاوه، هنگام خرید آنلاین، قیمت تورهای آذربایجان تور را بیشتر از خرید حضوری کاهش خواهید داد. زیرا اکثر معاملات تور در آذربایجان فقط برای فروش آنلاین است.

نکات مهم بعد از رزرو تور آذربایجان چیست؟

• توجه داشته باشید که تحویل اتاق ها در اکثر هتل های آذربایجان ساعت 14 و تخلیه ساعت 12 ظهر می باشد. بنابراین اگر آذربایجان خود را به صورت آنلاین از سایت ما خریده اید تور; حتما زمان بلیط و همزمانی آن با زمان تحویل اتاق را بررسی کنید.
• کلیه خدمات تور آذربایجان ما توسط اقامتگاه مقصد با اطلاعات کامل در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه خواهد شد. بنابراین برای افزایش سلامت سفر باید ملاحظات لازم را در نظر گرفت.
• حضور مسافر در فرودگاه یک ساعت و نیم قبل از زمان پرواز الزامی است.
• برای استفاده از پرواز و پذیرش هتل خود، ارائه مدارک هویتی معتبر الزامی است.
• ادغام تور آذربایجان از تهران در روزهایی که تقاضای سفر به این مقصد بیشتر است امکان پذیر نیست.
• در تمامی مراحل سفر کارشناسان پشتیبانی ما همراه شما هستند و در صورت بروز مشکل از بدو ورود به سایت تا بازگشت از سفر می توانید در هر زمان با تلفن پشتیبانی 24 ساعته سافاریار تماس بگیرید. شب یا روز.
 

منبع : تور آذربایجان