تور آفریقای جنوبی

شرایط سفر با تور آفریقای جنوبی در مورد شیوع ویروس جدید کرونا چگونه است؟
آفریقای جنوبی یکی از نقاطی است که مرز گردشگری را از نظر ارائه تست PCR منفی به گردشگران باز کرده است. در همین راستا بار دیگر تور آفریقای جنوبی برگزار می شود و مسافران می توانند به این کشور تمیز و زیبا سفر کنند. متأسفانه شیوع ویروس جدید کرونا در آفریقا تمامی پروازها به این مکان را تا اطلاع ثانوی لغو کرده است. بنابراین پروازهای قطر، امارات، ترکیه و ... نیز متوقف شده و مسافرانی که قصد بازگشت از ژوهانسبورگ و کیپ تاون به تهران را دارند، علاوه بر انجام تست PCR باید به مدت 14 روز اندازه گیری شوند.

شرایط اخذ ویزای آفریقای جنوبی در ایران چیست؟
اگر قصد دارید از طریق تور به آفریقای جنوبی سفر کنید، آژانس مسافرتی سافاریار به عنوان ارائه دهنده تور شما رسیدگی به ویزای شما را انجام خواهد داد. با این حال، اگر می خواهید مستقیماً برای ویزای آفریقای جنوبی درخواست دهید، باید با دفتر خدمات ویزای جهانی VFS تماس بگیرید. بدین ترتیب ابتدا باید مدارک لازم را تهیه کرده و از طریق وب سایت شرکت از سفارت آفریقای جنوبی وقت بگیرید.
اگر از طریق نمایندگی درخواست می دهید کافی است مدارک زیر را به آژانس ارسال کنید تا آژانس بقیه کارها را برای شما انجام دهد. در هر دو مورد باید برای ارسال مدارک و انجام ارجاع و مصاحبه در زمان نمایندگی به دفتر VFS مراجعه کنید.
برای دریافت ویزای تور آفریقای جنوبی چه مدارکی لازم است؟

1. پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار و 2 صفحه بدون هیچ
2. 2 تصویر رنگی جدید (3 در 4) با پس زمینه سفید
3.اصل و ترجمه شناسنامه برای افراد زیر 18 سال (با مهر تایید دادگاه)
4. نامه اشتغال به تحصیل یا کار به زبان انگلیسی و همراه با نامه شرکت و محل تحصیل (با ذکر تاریخ و هدف سفر، آدرس و شماره تلفن)
5. تمکن مالی و برگشت حساب 3 ماهه با موجودی حداقل 40 میلیون تومان (به زبان انگلیسی و با مهر و امضای بانک)
6. نامه بازگشت به آفریقای جنوبی
7. کوپن (فرم رزرو هتل)
8. مشخصات شخصی:
• تمامی مدارک باید به آژانس ویزا ارائه شود.
• مسئولیت تایید قانونی بودن یا ممنوعیت گذرنامه متقاضی بر عهده مسافر است.
• در صورت تمایل شرکت به ترجمه مدارک، هزینه ترجمه جدا از مسافر اخذ می شود.
• تصمیم گیری نهایی در خصوص صدور ویزا به عهده آژانس می باشد و در صورت تاخیر در صدور ویزا یا رد ویزا، آژانس مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
مسافران گرامی برای انجام انتقال دستی در زمان مناسب به دفتر کارگزاری وی اف اس گلوبال مراجعه کنند. هرگز امکان تغییر تاریخ وجود ندارد.
تور آفریقای جنوبی چقدر هزینه دارد؟
قیمت تور آفریقای جنوبی به عوامل مختلفی از جمله رزرو هتل همراه با غذا، بلیط هواپیما، نوع خدمات ارائه شده، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، راهنمای فارسی زبان انگلیسی زبان تور، تورهای رایگان شهری و ارائه سیم کارت و ... بسته به آن. اگر می خواهید سفری آسان و راحت داشته باشید می توانید در آخرین لحظه از طریق سایت آژانس مسافرتی سفریار آریا تور آفریقای جنوبی را دنبال کنید و تور را آسان و راحت تجربه کنید.

مهمترین شهرهای آفریقای جنوبی برای بازدید کدامند؟
در چند سال اخیر کشور آفریقای جنوبی با سرعتی باورنکردنی در حال توسعه است، شهرهای مهمی دارد و تور مکانی با طبیعتی تمیز و زیبا است که در گردشگری بسیار موفق بوده و رتبه اول را داشته است. مکانی برای خرید تور آفریقای جنوبی. ; با ما همراه باشید تا بهترین شهرهای این کشور را بشناسید.• کیپ تاون
این شهر بندری که پس از ژوهانسبورگ دومین شهر پرجمعیت آفریقای جنوبی است، محبوب ترین مقصد گردشگری آفریقای جنوبی است. ساختمان پارلمان آفریقای جنوبی در این شهر قرار دارد. در سال 2014، کیپ تاون توسط نیویورک تایمز به عنوان بهترین مکان برای بازدید رتبه بندی شد.

• ژوهانسبورگ
این شهر که در بین مردم آفریقای جنوبی به شهر طلا معروف است، بزرگترین شهر این کشور است. ژوهانسبورگ پایتخت اقتصادی و صنعتی آفریقای جنوبی و پایتخت ثروتمندترین استان آفریقای جنوبی، گوتنگ است. هر ساله گردشگران زیادی از این شهر دیدن می کنند که در سال 1886 در منطقه طلاکاری شده آفریقای جنوبی برای خرید تور ساخته شد.

• دوربان
این شهر بندری سومین شهر بزرگ آفریقای جنوبی و یکی از بزرگترین شهرهای بندری قاره آفریقا است. دوربان به دلیل آب و هوای گرم و سواحل گرمش به عنوان یکی از جاذبه های تور آفریقای جنوبی شناخته می شود.

• اکنون تور را پر کنید
پایتخت اداری و اجرایی آفریقای جنوبی شهر تور یا. این شهر نام خود را از بنیانگذار و بنیانگذار آن، Per تور Yus گرفته است. وجود دانشگاه های مختلف باعث شهرت این شهر و همچنین ویژگی های منحصر به فرد و زیبای آن با معماری غنی تور یا یکی از بزرگترین جاذبه های گردشگری تور آفریقای جنوبی شده است.

خدمات تور آفریقای جنوبی آریا سفر چیست؟
• 10 شب اقامت در مجلل ترین هتل های آفریقای جنوبی
• اقامت 1 شب و 2 روز در هتل 4 ستاره آفریقای جنوبی
• گشت شهری 2 روزه و گشت شهری چهار روزه
• مدرس باتجربه زبان فارسی از تهران تا پایان سفر
• راهنمای تور محلی آفریقا
• دریافت ویزای آفریقای جنوبی و بیمه آن تا 50000 یورو می باشد
• 12 صبحانه بین المللی بوفه + 5 ناهار + 2 شام
• پرواز داخلی از ژوهانسبورگ جی به کیپ تاون
• ترانسفر فرودگاهی و سواری با اتوبوس های مدرن تور
• دسترسی به تمام جاذبه های تور با سفر

اطلاعات مهم در مورد سفر به آفریقای جنوبی

تور آفریقای جنوبی در کدام شهر است؟
با توجه به شرایط و محدودیت‌های حاکم بر سراسر جهان و کشور ما، ایران، به دلیل شیوع ویروس کرونا، پروازهای خارجی بسیار کاهش یافته است، اما در حالی که پروازهای آفریقای جنوبی آغاز همه چیز تور است. تهران است و امکان تغییر مبدا شهرهای دیگر ایران وجود دارد.تور اتباع آفریقای جنوبی از شهرهای بزرگ کشور مانند: تبریز، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز، کرمان و رشت در مدت زمان مشخصی توسط سفارت نگهداری می شوند.

کدام خطوط هوایی به آفریقای جنوبی پرواز می کنند؟
اگر قصد سفر به آفریقای جنوبی را دارید باید در نظر داشته باشید که هیچ پرواز مستقیمی از ایران به این کشور وجود ندارد، یعنی تمامی پروازهای آفریقای جنوبی به یکی از مقاصد انجام می شود. موقعیت، آفریقای جنوبی و از جمله پروازهای میانی می توان نام برد. دبی، دوحه، استانبول و ...
بهترین پروازها از ایران به آفریقای جنوبی با خطوط هوایی محبوب و محبوب زیر انجام می شود:
• ترکیش ایرلاینز ترکیه (یک توقف در استانبول)
• امارات (یک توقف در دبی)
قطر ایرویز (یک توقف در دوحه)

حمل و نقل عمومی در آفریقای جنوبی چگونه است؟
آفریقای جنوبی کشوری وسیع است و مقاصد گردشگری متنوعی دارد و اکنون سیستم حمل و نقل عمومی آفریقای جنوبی به گردشگران اجازه می دهد تا در سراسر کشور سفر کنند. سفرهای هوایی در آفریقای جنوبی بسیار محبوب است و تقریباً همه شهرهای این کشور از طریق هوایی به یکدیگر متصل هستند. پروازهای داخلی گران هستند، اما بهترین راه برای سفرهای دورتر در داخل کشور هستند. یکی دیگر از گزینه هایی که برای حمل و نقل دارید اجاره ماشین است، قیمت کرایه ماشین در این کشور مناسب و معقول است.
همچنین اتوبوس هایی از شهر به مکان های مختلف وجود دارد. حمل و نقل عمومی یکی از ساده ترین راه ها برای سفر در آفریقای جنوبی است.سیستم راه‌آهن آفریقای جنوبی آژانس راه‌آهن مسافری آفریقای جنوبی (PRASA) نامیده می‌شود، و قطار انتخاب آسان شماست، اما همیشه امن نیست! در نهایت، گزینه بعدی شما، که یکی از ساده ترین راه های سفر به آفریقای جنوبی است، اجاره دوچرخه است. البته این روش به دلیل ترافیک سنگین شهر ایمن نیست اما در روستاها و روستاها گزینه خوبی است.

هزینه اقامت در هتل های آفریقای جنوبی چقدر است؟
قیمت هتل های این کشور برای هر شب 120 تا 150 است اما برای هتل های 10 تا 20 تخته و برای اتاق های 4 تخته از 8 شبی 250 تا 300. شما در همه هتل ها وای فای رایگان دارید و بیشتر آنها صبحانه رایگان دارند.
اما اگر ترجیح می دهید در هتل اقامت کنید و به دنبال یک هتل ارزان هستید، باید بدانید که اقامت در یک هتل ارزان در آفریقای جنوبی برای هر شب 750 تا 1200 راند برای شما هزینه دارد که البته این پول ناچیز است. در شهرها بیشتر اما در مناطق کوچک کمتر! برای هتلی که صبحانه رایگان ارائه می دهد، باید حدود 900 پرداخت کنید.


پیش بینی آب و هوا در آفریقای جنوبی

آب و هوا در آفریقای جنوبی چگونه است؟
این کشور دارای آب و هوای معتدلی است که خورشید در تمام طول سال بسیار آفتابی است. قبل از خرید تور آفریقای جنوبی باید توجه داشت که به دلیل قرار گرفتن آن در نیمکره جنوبی، تابستان و زمستان با نیمکره شمالی متفاوت است. ارتفاع آن و دریاهای اطراف این کشور تاثیر بسزایی بر آب و هوای آن دارد.اگر در زمستان یک مسافر آفریقای جنوبی تور هستید، بدانید که در این فصل به جز در کیپ تاون بارانی وجود ندارد و آب و هوا تقریباً در طول سال یکسان است.

بهترین زمان برای سفر به آفریقای جنوبی چه زمانی است؟
به دلیل قرار گرفتن آفریقا در نیمکره جنوبی، فصل این کشور با فصل ایران متفاوت است و بهترین زمان برای سفر به آفریقای جنوبی فصل بهار و تابستان است که مطابق با فصل های پاییز و زمستان در ایران است. البته نرخ تور آفریقای جنوبی نیز در این دوره ها به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. برای گردشگرانی که می خواهند راحت تر به آفریقا سفر کنند، پاییز بهترین زمان سال است.

نحوه رزرو تور آفریقای جنوبی

مراحل رزرو برای تور آفریقای جنوبی چیست؟
یکی از عوامل موثر بر قیمت تور آفریقای جنوبی آذربایجان نحوه خرید آن است. شما می توانید تور مورد علاقه خود را به دو صورت رزرو کنید: 1- خرید شخصی 2- خرید آنلاین. با خرید آنلاین، می توانید چندین تور را در وب سایت های مختلف در کمترین زمان مقایسه کنید. در مقایسه با تور در آفریقای جنوبی، خرید آنلاین نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود، بلکه می تواند کیفیت سفر شما را نیز بهبود بخشد. همچنین، هنگام خرید آنلاین، قیمت سفر آفریقای جنوبی تور کمتر از خرید مستقیم است. زیرا بیشتر تور آفریقای جنوبی فقط برای تجارت آنلاین ساخته شده است.

نکات کلیدی پس از رزرو تور آفریقای جنوبی چیست؟

لازم به ذکر است که اکثر هتل های آفریقای جنوبی ساعت 14 باز می شوند و ساعت 12 بعدازظهر حرکت می کنند.بنابراین اگر تور آفریقای جنوبی را از سایت ما خریداری کرده اید. فراموش نکنید که زمان بلیط و همزمانی آن با زمان تحویل اتاق را بررسی کنید.
کلیه خدمات تور آفریقای جنوبی با اطلاعات کامل در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی توسط هتل ارائه می شود. بنابراین برای افزایش سلامت سفر باید ملاحظات لازم را در نظر گرفت.
• مسافران موظفند یک ساعت و نیم قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند.
• جهت استفاده از پرواز و پذیرش هتل ارائه کارت شناسایی معتبر الزامی است.
حذف تور آفریقای جنوبی از تهران در روزی که تقاضا بیشتر است امکان پذیر نیست.
• در هر مرحله از سفر، کارشناسان پشتیبانی ما در کنار شما هستند و در صورت وجود هرگونه مشکل از زمان دسترسی به سایت تا زمان بازگشت از سفر، می توانید با تلفن پشتیبانی 24 ساعته سافاریار تماس بگیرید. زمان. شب یا روز.
 

منبع : تور آفریقای جنوبی