بهترین زمان برای خرید تور یک نوروز 1401 چه زمانی است؟


مطمئناً می دانید که هر چه به تاریخ سفر شما نزدیکتر شود، نرخ تور ون نوروزی 1401 بالاتر خواهد بود و انتخاب خط هوایی، زمان پرواز و هتل شما محدودتر می شود، بنابراین بهترین زمان برای رزرو یا خرید وانت تور در عید اواخر دی ماه است و اوایل بهمن است، پس از همین الان برای سفر نوروزی برنامه ریزی کنید. خوشبختانه برای رفتن به این مقصد جذاب نیازی به ویزا ندارید و انتخاب زمان سفر را برای شما آسان تر می کند. اگر برای نوروز 1401 متقاضی حمام هوایی تور یا حمام زمینی تور هستید، بهتر است از ابتدای بهمن ماه به خرید تور بیاندیشید. البته اگر برنامه سفر شما نیمه دوم تعطیلات شما را پوشش می دهد، می توانید در نیمه اول تعطیلات تور نیز خریداری کنید.

 


اساس تور نوروز 1401 چیست؟


نرخ تور وانت در ایام نوروز همیشه با روزهای دیگر سال بسیار متفاوت است. این تفاوت قیمت به این دلیل است که نرخ پروازهای ایرانی و خارجی (ماهان، ترکیه، اطلس گلوبال و غیره)، قیمت هتل وان در این فصل از سال بالاتر است. بدیهی است که عوامل مهم دیگری مانند تعداد روزهای اقامت و خدماتی که برای آژانس درخواست می‌کنید، نرخ تور را در آوریل تغییر می‌دهد. خوشبختانه ما در آژانس هواپیمایی آریا سفریار با ارائه بهترین تور نوروز وان 1401 با نازلترین قیمت و در متنوع ترین شرایط بسته به بودجه و سلایق مختلف مردم، در تلاشیم تا به شما کمک کنیم تعطیلاتی فراموش نشدنی را در این شهر سپری کرده و سپری کنید. سال خود را با بهترین شکل شروع کنید.


بهترین راه برای سفر به وان به تنهایی یا از طریق تور به نوروز چیست؟


شما می توانید خودتان به وان سفر کنید، اما باید هزینه گذرنامه و هزینه خروج خود را بپردازید، و در وان کسی را ندارید که به شما نشان دهد، خدمات پیدا کنید و مناطق توریستی را پیدا کنید، بنابراین می توانید مقداری را برای هزینه های خود خرج کنید. .اما این بدان معنا نیست که انتخاب این راه همیشه ارزان تر از خرید سفر تور از آژانس خواهد بود! زیرا آژانس های قابل اعتمادی هستند که از ارتباطات آنها سود می برند. مثلا بلیطی که باید 400 هزار بخری. تومانی ها برای رفتن به وان از تهران برای آژانس یا به همین ترتیب هنگام رزرو هتل ارزان تر خواهند بود. بنابراین اگر آژانس مورد اعتمادی پیدا کردید، نگران نباشید و فریب نرخ های بسیار متفاوتی که ارائه می دهند را نخورید. زیرا طبق تجربه ما، هیچ تخفیفی نامعقول نیست!


پیشنهاد سفریار برای بهترین گزینه اقامت نوروزی تور چیست؟


توجه داشته باشید که قیمت هتل های وان بسته به امکانات و موقعیت مکانی متفاوت است و هتل های 3 ستاره وان، هتل های 4 ستاره وان و هتل های 5 ستاره وان تفاوت های بسیار چشمگیری از نظر تجهیزات و کیفیت خدمات دارند. همچنین می توانید با همکاران ما در آژانس سفریار آریا برای برآورد هزینه هتل و راهنمایی دقیق تر تماس بگیرید. سپس تصمیم گرفتیم تعدادی از محبوب ترین و محبوب ترین هتل های این مکان را به مسافران معرفی کنیم. 1 - Hotel Buyuk Urartu 2 - Hotel Tamara 3 - Hotel Menua 4 - Hotel Royal Milano 5 - Grand Hotel Van 6 - Hotel Haldi (Hotel Haldi) 7 - Hotel Royal Berk (Hotel Royal Berk) 8 - Hotel Resmina


مسیرهای ارزان تر تور Van Spring 1401 کدامند؟


جاده ها و وسایل نقلیه در یک تور موضوعی بسیار مهم هستند. انتخاب نحوه و نحوه رسیدن به شهر وان شما عزیزان بستگی به این دارد که اولویت و اهمیت شما چیست! قطعاً باید برای یک سفر راحت و بدون دردسر بیشتر هزینه کنید و همچنین باید کمی بیشتر هزینه ها را کاهش دهید. خوب، شما چندین راه برای رسیدن به ون دارید: • حمام هوایی تور • وانت تور با قطار • تور حمام زمینی • تورB ون با ماشین • تور ون با اتوبوس


با تور تور نوروز 1401 برویم یا تنهایی؟


گاهی اوقات شما تور را برای ارزان تور نوروز 1401 با حمام خاک و تور با حمام راه آهن انتخاب می کنید.معمولاً در اکثر ماه‌های سال چندین حمام زمینی تور وجود دارد که در زمان‌های خاصی از ماه ثبت می‌شود و حمام‌های زمینی ارزان قیمت تور معمولاً از طریق شهر خوی و مرز رازی انجام می‌شود. گاهی اوقات ترجیح می دهید به تنهایی به وان سفر کنید. حتما می دانید که هزینه گذرنامه و هزینه خروج را خودتان باید پرداخت کنید. همچنین، برای دریافت راهنمایی و خدمات و یافتن مناطق توریستی باید خودتان کار کنید، زیرا رهبر وجود ندارد! گاهی اوقات، چون زبان بلد نیستید، نمی توانید هتل مناسبی برای اقامت خود پیدا کنید. در نهایت، متوجه خواهید شد که هزینه های شما بیشتر از خرید تور از یک آژانس است. آژانس مسافرتی سفریار سفر با کیفیت با قیمت مناسب تور Van Bahar 1401 را برای مسافران شما ارائه می دهد.


هوای وان در نوروز چگونه است؟


طبق بررسی کارشناسان گردشگری ترکیه در عید 1401 مصادف با نیمه دوم اسفند حدود 10 درصد گردشگران ترکیه به وان سفر می کنند که پیش بینی می شود این رقم در سال های گذشته به 15 درصد برسد. طبق اعلام سازمان هواشناسی، هوای وان امسال در نوروز تا حدودی خنک است و بیشترین دما در روز ۵ درجه سانتی‌گراد و کمترین دما در وان حدود ۴ درجه سانتی‌گراد در شب است. بعضی روزها هم بارانی است پس پیشنهاد می کنیم لباس گرم و بارانی به همراه داشته باشید.


بهترین گزینه های خرید در تور Eid One چیست؟


مراکز خرید خوبی در وان وجود دارد که بهترین و بزرگترین آن مرکز خرید AV M در خیابان جمهوری است، این مرکز خرید یکی از محبوب ترین و شلوغ ترین مراکز خرید وان است که اکثر برندهای معروف در آن نمایندگی دارند.از دیگر مراکز خرید معروف و شیک «ون برشکا» است که به عنوان معروف ترین مرکز تجاری وان شناخته می شود. از دیگر مراکز خرید مدرن وان می‌توان به تور Cosmal One، Apple S تور One، و Adidas One Store اشاره کرد.


چگونه تور نوروز 1401 سفریار را رزرو کنیم؟


شما علاقمندان به رزرو یا خرید توپ های تور ویژه حمام بهار 1401 می توانید به راحتی و در کمترین زمان توپ های تور سفر انتخابی خود را از سامانه رزرو آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی سفریار Aria خریداری کنید. آژانس مسافرتی سفریار خرید تور را برای شما مسافران عزیز با درج تمامی تور در وبسایت خود آسان نموده است و مسافران می توانند تور های نوروزی خود را به دو صورت تهیه نمایند. یکی آنلاین، با خواندن تمام مطالب ارسال شده برای همان تور و در نهایت پذیرفتن شرایط و ضوابط ما، به خرید آنلاین بروید و قرارداد آنلاین بگیرید. روش دیگر این است که در صورت عدم دسترسی به خرید اینترنتی تور ون نوروز 1401 کافی است با آژانس تماس بگیرید و از مسئول فروش تور در ترکیه مشاوره بگیرید و در نهایت با کارت خود پرداخت کنید. کارت پرداخت و عکس. ملی را به واتساپ بفرستید و در نهایت معامله تور مورد نظر خود را دریافت کنید.

منبع : تور وان نوروز 1401