تور‌ ایتالیا

 

شرایط ستاندن روادید توریستی ایتالیا از چه طریق شد ؟

پرطرفدارترین تور اروپایی در وسط مسافران ایرانی ، دام ایتالیا است . اکثر متقاضیان ایرانی به سبب داشتن یک تاریخچه سفری مناسب اقدام به خرید‌ تور ایتالیا می ‌کنند و نیز برای گرفتن ویزای ایتالیا ، شما تنها نیاز به گردش حساب بالا و تمکن‌ مالی حدودا 400 میلیون تومن را دارید ! با این مدارک نیازی به ارائه دعوت ‌نامه برای گرفتن ویزای توریستی این کشور نیست .

همچنین ویزای ایتالیا مصاحبه نخواهد داشت و شما تنها برای تحویل مدارک و انگشت نگاری باید به دفتر کارگزاری CKGS مراجعه نمایید و آن‌گاه 21 روز کاری بعد از بازدید به کارگزاری ، جواب روادید برای شما فرستاده خواهد شد . پیشنهاد انجام می دهیم که سعی در نمایش اسناد جعلی برای گرفتن ویزای ایتالیا نداشته باشید ، چرا که تمام مدارک ویزای ایتالیا با دقت‌ بسیار‌ بالایی بررسی می‌ گردد و اینکه ویزای ایتالیا را با تضمین پرداخت هزینه ویزالند گرفتن دهید .

در سفر‌ با تور ایتالیا چه خدماتی از سفریار دریافت می کنید ؟

اخذ ویزای ایتالیا

گشت شهری‌

راهنمای محلی‌

تور‌ لیدر فارسی زبان

رزرو هتل 4 ستاره با صبحانه

بلیط رفت و برگشت هواپیما

بیمه مسافرتی با پوشش 30 هزار یورو و مطابق با مدت اقامت در ایتالیا

 

بها تور ایتالیا چقدر است ؟

ترخ تور ایتالیا بر مبنا سه پارامتر خطوط هوایی ، هزینه‌ هتل‌ و نرخ یورو محاسبه خواهد شد و نیز‌ قیمت‌ بلیط‌ هواپیما از تهران به هر یک از شهر‌های توریستی ایتالیا با مظنه ریال از شما دریافت می‌ شود . هزینه هتل ، بسته‌ به منطقه‌ هتل‌ کاملا متفاوت است و در صورتیکه هتل شما در بین شهر باشد ، هزینه آن بالاتر بوده و اما اگر هتل در حومه شهر بوده است ، پول کمتری باید برای اقامت‌ بپردازید .

همچنین کمترین قیمت تور‌ ایتالیا برای 4 شب و 5 روز ، از 650 یورو شروع می‌‌شود‌ و بیشترین‌ قیمت‌ آن ، تا 1 , 850 یورو برای 11 شب خواهد شد . در ضمن به این مبلغ ها ، باید هزینه بلیط‌ رفت و برگشت‌ را هم اضافه‌ کنید‌ .

 

چه مدت قبل از سفر به ایتالیا برای خرید‌ تور‌ باید اقدام‌ کنیم ؟

شما متقاضیان می بایستی بین 1 تا 3 ماه قبل از سفر‌ به ایتالیا باید برای فروش تور موقع نظرتان اقدام نمایید . با نکته به اینکه برای رسید به ایتالیا باید ویزا وصول کنید ، 21 روز کاری و یا حتی بیشتر برای دریافت ویزای این کشور در نظر بگیرید .

 

بهترین زمان خریداری تور ایتالیا چه موقعی از سال است ؟

در درست باید بگوییم که هر منطقه ای از کشور ایتالیا دارای مناطق گردشگری منحصر به شخص خودش است که در هر بازه زمانی از سال می توانید جال مسافرتی ایتالیا را برای گشت و گذار و هواخوری گلچین نمایید؛ ولی اگر به دنبال آب و هوای نرم‌خو و مطبوعی هستید ، پیشنهاد نمایندگی هواپیمایی سفریار به شما نقل‌مکان در بهار و پاییز خواهد بود . چرا که بهترین زمان در طول سال برای سفر به ولایت های ایتالیا اواسط سپتامبر تا اواسط ماه اکتبر می بود که علاوه بر آب و هوای مطبوع و مدیترانه ای جذابش ، هزینه سفر در این مدت از سال معقول تر خواهد بود و شما با تور ارزان ایتالیا سفری به یاد ماندنی و یاد انگیزی را تجربه می کنید .

 

تور ترکیبی ایتالیا چگونه است ؟

تور‌های‌ دور ایتالیا یا همان تور‌ ترکیبی ایتالیا که در حوزه شینگن و محدوده ۲۷ کشور اندام اتحادیه اروپا اجرا می گردند ، بی شک ی تواند سود مالی امکان توجهی را برای شما ایجاد انجام دهد . شما با گرفتن ویزای شینگن یکی از کشورهای حوزه شینگن این امکان را دارید که به تمامی ۲۷ کشور عضو‌ شینگن بدون‌ محدودیت‌ مرزی سفر دهید و کیف ببرید .

تورهای ترکیبی ایتالیا می توانند از چند کشور یا چند شهر زیبا و بی‌همال اروپایی مورد توجه‌ شما تشکیل گردد که در این وسط جال ترکیبی ایتالیا فرانسه یا تور ترکیبی ایتالیا اسپانیا ، تله ترکیبی ایتالیا هلند ، جال ترکیبی ایتالیا آلمان ، جال ترکیبی ایتالیا سوئیس ، تور ترکیبی ایتالیا اتریش ، تور‌ ترکیبی ایتالیا چک قسمت زیبا ترین و پرفروش ترین تور‌های‌ ترکیبی این نظر شناخته می شوند .

در ضمن تور ترکیبی ایتالیا بیشتر به مدت حدودا ۷ روز بسته می شود . به اضافه از سرشناس ترین و رایج ترین تورهای دور ایتالیا با پکیج قیمت فوق العاده مناسب کمترین‌ قیمت‌ تور ایتالیا و خدمات‌ کامل تور‌ ، می تواند یکی از پیشنهادهای آژانس هواپیمایی سفریار به شما مسافرین خواهان تور‌ ترکیبی پیرامون اروپا گردد .

 

اطلاعات مهم کشور ایتالیا

تور‌ ایتالیا از کدام شهر‌های‌ ایران برگزار می شود ؟

خرید تور‌ ایتالیا از همه شهرهای ایران برای شما امکان‌ پذیر است‌ ! به صورتیکه شما تور ایتالیا خود را از مجموعه‌ ما خریداری می کنید و درصورتی‌که شهر سکونت شما یکی از شهرهایی که دارای فرودگاه بین المللی در ایران باشد ، براحتی این امکان‌ را دارید که از همان جا به این کشور سفر کنید و دیگر به تهران و فرودگاه میان المللی امام خمینی بازدید نکنید .

برای مثال تور ایتالیا از تبریز ، تور ایتالیا از ارومیه ، تور ایتالیا از اهواز ، تور ایتالیا از تهران ، تور ایتالیا از مشهد ، تور ایتالیا از شیراز ، تور ایتالیا از اصفهان ، تور‌ ایتالیا از کیش ، تور ایتالیا از رشت ، تور ایتالیا از قشم هم برگزار می شود و این کار شما را در جهت صرفه جویی زمانی‌ و کوتاه‌ کردن مسیر‌ مسافرت‌ و همچنین یک تور‌ اقتصادی مناسب ایتالیا و داشتن سفری آسان برقرار خواهد شود .

 

حمل و جابجایی عمومی‌ در ایتالیا به چه صورت است ؟

مجموعه ریلی و راسته در کل شهر ایتالیا جزو بهترین و اصلی ترین نوع وسیله حمل و گفته درون شهری و نیز برون شهری‌ بشمار می رود‌. همچنین‌ شرکت‌ یورو استار جزو‌ شرکت‌هایی‌ در ایتالیا است که با حداقل هزینه شما را در کمترین زمان به نیت مقصود بیابانی می رساند . اگر هم ترجیح می دهید که خیلی سریع‌ تر و راحت‌ سفر کنید ، پیشنهاد میکنیم خطوط و کمپانی های هواپیمایی رایان ایر و ایزی جت را انتخاب نمایید ، به چه‌علت که از لحاظ پایین شدن هزینه بلیط داخلی ایتالیا و همچنین کشورهای مختلف‌ در اروپا گزینههای عالی‌ محسوب می گردند .

هرچند سیستم تاکسی اینترنتی اوبر نیز در ناحیه های بزرگ ایتالیا و در واقع در کل اروپا در جابجایی‌ مسافران درون شهری فعالیت‌ دارند که البته نه مانند اتوبوس و مترو‌های‌ ۲ یورویی که ۸۰ درصد جابجایی نقل‌مکان های تو شهری بر عهده دارند .

هزینه‌ اقامت‌ در ایتالیا چقدر شده است ؟

اقامت در ایتالیا اقسام متنوع و بازه قیمتی متفاوتی‌ دارد که می‌ توان‌ به هاستل اشتراکی ، هاستل خصوصی و هتل ‌ها اشاره نمود . پول هتل در آبادی های توریستی این کشور بالای شبی ۱۰۰ یورو یا ۲۰۰ یورو می باشد که این هزینه با این قیمت یورو بسیار بالا‌ می باشد .

از طرفی هم درصورتی‌که ترجیح می دهید که کمتر برای اتراقگاه خود هزینه کنید ، پیشنهاد می دهیم به سراغ هاستل ‌ها بروید که در دو مدل عمومی و خصوصی به مشا خدمت‌ها رسانی می کنند . هاستل ‌های شریکی به ازای هر شب مرکز ۲۰ تا ۵۰ یورو دریافت می‌ کنند و بابت هاستل‌های شخصی برای هر شب بایست چیزی میان ۵۰ تا ۱۰۰ یورو پرداخت بکنید .

 

معروفترین جذبه های دیدنی ایتالیا کدامند ؟

محبوب ‌ترین شهرهای ایتالیا برای گردشگران ، ناحیه های رم ، میلان و ونیز می باشد . از طرفی هم جذاب ترین مکان‌های دیدنی ایتالیا شامل : آمفی تماشاخانه کولوسنوم بوده اید که بزرگترین آمفی ‌تئاتر عتیقه جهان شمرده می گردد . مورد دیگر این که برج کج پیزا یکی دیگر از مکان ‌های دیدنی برای شما گردشگران خواهد بود؛ از طرفی کانال ونیز که یک عامل قدیمی است نیز معروفیت زیادی در بین گردشگران دارا است .

در امتداد پای‌پوش واتیکان هم که یکی از بزرگترین کفش های جهان محسوب میشود که خیلی دیدنی بوده و یکی از بهترین جاذبهها برای شما گردشگران و عوام بومی به حساب می ‌آید . کلیسای جامع سن مارکو که یکی از معروف‌ ترین کلیسا‌های دنیاست ، با توجه به معماری شگفت تشویق و تاریخچه‌ کهنه که دارد ، خیلی مورد توجه قرار گرفته می باشد . از دیگر گزینههای دیدنی محبوب ایتالیا می‌ نیرو به : دریاچه کومو ، کلیسای جامع میلان ، معبد پانتئون رم و بنای فروم رومی‌ها گفته نمود .

حزم آب و هوای ایتالیا

 

آب‌ و‌ هوای ایتالیا از چه طریق است ؟

ایتالیا با داشتن تابستانهای گرم و خشک و زمستانهای معتدل یکی از شهر های میهمان نواز جهان در تمام فصول بوده است . بخش شمالی کشور معتدل و قسمت جنوبی آن مدیترانه ای می باشد؛ همچنین تابستانها در ناحیه‌ها ساحلی به ویژه هنگامی که به جهت جنوب حرکت می کنید هوا گرم و خشک خواهد شد و در مناطق عظیم کوهستانی - کوههای آلپ اقلیم بسیار سرد می گردد و اینکه زمستانها در جنوب این کشور ، روم و پایین آن هوا ملایم خواهد بود . بهترین زمان بازدید از ایتالیا از  آب و جو و عدم ازدحام جمعیت ، آوریل تا اواسط ژوئن یا سپتامبر و اکتبر است .

 

بهترین زمان عزیمت به ایتالیا چه فصلی است ؟

برای بازدید از سواحل ایتالیا ، بهار ، تابستان و پاییز‌ به عنوان بهترین فصول معرفی‌ می ‌شوند . با این حال ، مشکل‌ اواخر بهار و تابستان این شد که جمعیت گردشگران به شدت خیلی بوده و سواحل شلوغ و مملو از گردشگر می شود؛ به همین دلیل قیمت‌ اجاره‌ صندلی ، چتر و پلاژهای ساحلی بسیار گران است‌ .

ارزان‌‌ ترین بازه وقتی سفر با تور ایتالیا پرواز‌‌های‌ بین ماه مه و اکتبر ، است‌ . از آنجاییکه شهرهای رم و ونیز در لیست شهرهای پرگردشگر آشنا می گردند و ویزیت کنندگاه ایتالیا معمولا سفر خود را از رم آغاز می ‌کنند و برای لذت بردن‌ از ونیز و کانال‌های آبی ، ماه مارس یا نوامبر زمان را انتخاب می کنند .

 

مراحل‌ رزرو‌ تور ایتالیا

 

مراحل رزرو تور‌ ایتالیا به چه صورت است ؟

یکی از عوامل موثر در قیمت تور ایتالیا نحوه‌ خرید آن است‌ . شما به دو شکل می‌توانید‌ تور‌ مورد نظرتان را رزرو نمائید : 1 - خرید حضوری 2 - خرید اینترنتی . با خرید اینترنتی می توانید در کمترین هنگام ممکن‌ تعداد بسیار زیادی از انواع تور‌ها‌ را در سایتهای مختلف‌ با یکدیگر مقایسه‌ نمائید . شما با مقایسه‌ تورهای ایتالیا در خرید اینترنتی نه تنها می توانید در هزینه هایتان صرفه جویی دهید ، بلکه این کار می تواند در فراز گرفتن کیفیت سفرتان نتیجه‌بخش بود . ضمنا در هنگام خرید به صورت اینترنتی شما با کاهش قیمت بیشتری در تور‌های‌ خارجی به مقصد ایتالیا نسبت به خرید حضوری مقابل خواهید شد . چرا که بیشتر آفرهای تور‌ ایتالیا تنها برای فروش اینترنتی دید می شوند .

 

نکات مهم پس از ذخیره تور ایتالیا چیست ؟

 

توجه داشته باشید که تحویل اتاق در اکثر مسافرخانه های ایتالیا در ساعت 14 و تخلیه‌ اتاق در ساعت 12 است . بنابراین اگر به صورت آنلاین از سایت ما تور‌ منظور خود را خریداری کردید؛ حتما به ساعت بلیط و هماهنگ وجود داشتن آن با زمان استرداد اتاق دقت نمایید .

کلیه خدمات‌ تور‌های‌ ایتالیا ما با اطلاع کامل‌ از رعایت‌ پروتکل‌های‌ بهداشتی با اقامتگاه نظر ارائه خواهد شد . بنابراین برای افزایش بهداشت سفر بایست است خود همچنین ملاحظات لازم را در تماشا داشته باشید .

حضور مسافر یک ساعت و نیم کنار از زمان پرواز در فرودگاه الزامی است .

برای استفاده‌ از پرواز و پذیرش‌ هتل تان ، ارائه کارتهای شناسایی و پاسپورت‌ معتبر الزامیست .

کنسلی تورهای ایتالیا در ایامی که تقاضای سفر به این مقصد بالاتر است ، میسر نیست .

در تمامی قدم ها سفر‌ ، کارشناسان پشتیبانی ما نیز همراه شما بوده است و در صورت بروز هرگونه حاد از لحظه ورود به سایت تا زمان بازگشت از سفر‌ می‌توانید‌ بدون‌ نگرانی‌ و در هر ساعت از شبانه‌ روز با تلفن محافظت 24 ساعته سفریار تماس نتیجه نمایید .

منبع : تور ایتالیا