بهترین زمان برای خرید تور قشم تابستان 1401 چه زمانی است؟

ظرفیت تور قشم معمولا در تابستان پر نمی شود و به دلیل استقبال کم گردشگران و مسافران، قیمت این تور عموما پایین است. در نتیجه با تغییر قیمت قابل توجهی مواجه نخواهید شد و حتی یکی دو روز مانده به تاریخ سفر می توانید تور تابستان 1401 قشم خود را تهیه کنید.

قیمت تور قشم تابستان 1401 چند است؟

از 10 جولای تا 19 شهریور می توان گفت که گرم ترین روز جزیره است اما در عوض هزینه سفر در این مدت تقریباً نصف شما را خواهد گرفت. نرخ بلیط هواپیما و اقامت در هتل قشم در تابستان 1401 نسبت به سایر فصول کمتر است. با توجه به خلوت بودن هتل های قشم در تابستان، آسودگی خاطر مسافران قشم برای اقامت در این جزیره است. علاوه بر این، قیمت پرواز تهران-قشم در تابستان از 290 هزار تومان تا 800 هزار تومان و هزینه هتل از 100 هزار تومان تا 500 هزار تومان متغیر است.

پیشنهاد قشم تور تابستان 1401 کی ارائه می شود؟

حتما تا به حال بارها عبارت "آفرهای مسافرتی تور" را شنیده اید و برای شما این سوال پیش آمده است که شرایط این تور یا آفرها چیست و بیشتر چه زمانی ارائه می شود؟ همانطور که از نامش پیداست، پیشنهاد سفر قشم تور نوعی قشم تور آخرین لحظه یا نود دقیقه است که به تور اطلاق می شود که معمولا بین 1 تا 2 روز قبل از تاریخ پایان در حداقل فاصله تا تاریخ شروع سفر هستند. تور رکورد پکیج سفر قشم این است که به دلیل پر نشدن سهمیه رزرو شده توسط برگزارکنندگان تور آژانس ها مجبور هستند تور خود را با قیمتی بین 10 تا 50% کمتر از قیمت واقعی بفروشند که شامل قشم تور ارزان می شود. .پیشنهادات ارزان قشم تور عمدتا در تابستان و در دوره های دورتر از سال ارائه می شود. از آنجایی که این فصل در واقع فصل قشم و فصل کم توریستی جزیره است، پیشنهادات تابستانی تور بیشتر و بیشتر در قشم ارائه می شود، زیرا هم هتل ها و هم خطوط هوایی تخفیف های وسوسه انگیزی را به آژانس ها ارائه می دهند که بهترین فرصت برای سفر ارزان و مقرون به صرفه است. مسافرت رفتن.

پکیج تور قشم تابستان 1401 سفریار شامل چه مواردی است؟
 
• رزرو بلیط هواپیما قشم رفت و برگشت
• رزرو بلیط قطار تهران به بندرعباس
•    رزرو هتل
• رهبر تور
•    بیمه سفر
• در شهر قدم بزنید


هوای قشم در تابستان چگونه است؟

از آنجایی که جزیره قشم در جنوب کشور قرار دارد، آب و هوای آن گرم و به دلیل جزیره ای بودن، گل آلود و مرطوب است. گرمای قشم در تابستان کمی آزاردهنده است، اما در عوض آب خلیج فارس برای شنا بسیار مناسب است، بنابراین هر کجا که بخواهید و ساحلی سرپناه در جزیره داشته باشید، می توانید به شنا بروید و از تفریحات آبی لذت ببرید.
اگرچه آب و هوای قشم از بهار و از اردیبهشت ماه رو به گرم شدن است، اما از اواسط تیرماه دمای هوا به مراتب بالاتر می رود و از اواسط شهریور به تدریج هوا شروع به خنک شدن می کند. در تابستان دمای هوا به 45 درجه سانتیگراد می رسد و رطوبت هوا در مرداد ماه به حداکثر خود می رسد. بنابراین بهتر است لباس های تازه و سبکی بپوشید که تازه هستند و بتوانید مرتباً آن ها را عوض کنید.

در سفر تابستانی با تور قشم به کدام مراکز خرید برویم؟

خبر خوب این است که مراکز خرید قشم مجهز به سیستم های تهویه و خنک کننده هستند که به این معنی است که در تابستان می توانید به راحتی خرید خود را در این جزیره انجام دهید.خبر خوب بعدی این است که قیمت پوشاک قشم در تابستان نسبت به فصل های دیگر ارزان تر است، به این معنی که در تابستان می توانید به هر مرکز خرید قشم مراجعه کنید تا خریدی ارزان و مقرون به صرفه داشته باشید. خوب، بهترین مراکز خرید قشم برای خرید تابستانی، مراکزی مانند: سیتی سنتر 1 و 2، ستاره و زیتون در مرکز شهر و همچنین بازارهای ارزان و مراکز خرید دلفین، زمرد و بازار بزرگ دریا در منطقه درگهان قشم هستند.

بهترین مقاصد گردشگری تور قشم تابستان 1400 کجاست؟

جزیره قشم یکی از زیباترین و بزرگ ترین جزایر ایران است که در تنگه هرمز قرار دارد و این جزیره مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است. خب ویژگی های طبیعی، بکر و شگفت انگیز این جزیره همه را شگفت زده کرده است که گزینه های مناسبی برای تجربه های جدید و خاطره انگیز خواهند بود. جاذبه های شگفت انگیز و منحصر به فرد قشم که می توانند یک سفر تابستانی به یاد ماندنی را برای شما رقم بزنند در اینجا آمده است:
• تنگه چاهکوه قشم
• جزایر زیبای قشم
دره ستاره قشم
غار نمک قشم
• چاه آب قشم یا طلا
• جزیره هنگام
• قلعه پرتغالی های قشم

مهم ترین نکات قبل از سفر با تور قشم در تابستان چیست؟

• قبل از خرید تور تابستان قشم دمای هوا را بررسی کنید تا لباس مناسب همراه خود داشته باشید.
• به طور کلی قشم آب و هوای گرم و مرطوبی دارد و اگر طاقت گرما را ندارید در تابستان به قشم سفر نکنید.
به هر کجا که سفر می کنید، به آداب و رسوم و مردم محلی احترام بگذارید.
• تور ارزان قشم در تابستان و اواخر اسفند قابل خرید است.
• اگر به دنبال سفری ارزان و مقرون به صرفه هستید، می توانید از طریق زمینی به قشم سفر کنید; بلیط اتوبوس بندرعباس یا بلیط قطار بندرعباس را می توانید از آژانس سفریار تهیه کنید و از آنجا با کشتی به قشم بروید.• اگر تابستان قشم زمین تور دارید، می توانید ماشین خود را با قطار ببرید.
• برای خرید ارزان قشم تور باید پروازهای لحظه آخری تور و چارتر قشم را انتخاب کنید.
 

منبع : تور قشم تابستان 1401