بهترین زمان خرید تور ازمیر نوروز 1401 چه تاریخی است؟


پیشنهاد سفریار برای شما جهت کنترل هزینه ها این است که بهتر است بلیط رفت و برگشت خود را 2 الی 3 ماه قبل از تاریخ سفرتان خریداری کنید. اگر ترجیح تان این است که 27 اسفند تا 4 فروردین در شهر ازمیر باشید، نیمه دوم بهمن ماه تاریخ مناسبی برای خرید تور ازمیر بهار 1401 است.  اما اگر قصد دارید لحظه سال تحویل را در ایران و در کنار خانوادتان باشید، می ‌توانید در همان روزهای ابتدایی تعطیلات نوروز، تور ازمیر عید 1401 خود را برای تاریخ 5 فروردین ماه به بعد رزرو یا خریداری نمایید. راستی مهم است بدانید که اگر بتوانید تا 9 فرورین صبر کنید، از شلوغی و مهمتر هزینه ‌های تور مسافرتی ازمیر ویژه سال نو به شدت کاهش پیدا می کند و می ‌توانید با قیمت مناسب ‌تری راهی تور بهاری ازمیر شوید.  

 

چه عواملی بر قیمت تور ازمیر نوروز 1401 تاثیر گذار است؟


از آنجاییکه بیشتر شما علاقه مندان ترجیح میدهید تعطیلات نوروزی را در سفر بگذرانید، در سالهای اخیر تورهای ازمیر بهاره بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بالطبع متقاضیان بسیاری هم دارد. در نتیجه بهترین زمان برای رزرو تورهای نوروزی ازمیر 2 تا 3 ماه قبل از شروع تور این مقصد میباشد، چراکه در این بازه زمانی هنوز ظرفیت هتل ها تکمیل نشده، پس دستتان برای انتخاب هتل و پرواز بازتر خواهد بود. نکته مهم بعدی این است که قیمت تور ازمیر نوروز 1401 به عوامل مهم زیر مرتبط است: زمان خرید تور خود ( فصل پر گردشگر یا کم گردشگر، مدت زمان مانده به شروع تور ) بلیط رفت و برگشت ازمیر کلاس پروازی ( کلاس فرست کلاس، تجاری یا بیزینس، اقتصادی یا اکونومی ) نوع هواپیمایی ( ایرانی یا خارجی و نوع هواپیما ) درجه هتل های ازمیر ( 3 ، 4 یا 5 ستاره ) نوع اتاق و خدمات اتاق هتل انتخابی شما خدمات غذایی که در هتل به شما ارائه میشوند مدت زمان اقامت در هتل موقعیت مکانی هتل انتخابی شما بیمه مسافرتی


آیا تور نوروزی ازمیر را می توان ارزان خرید؟


بی شک بیشتر مسافران به دنبال تور ارزان ازمیر نوروز 1401 هستند! خوشبختانه آژانس هواپیمایی سفریار آریا قیمت های مختلفی از تور ازمیر هوایی و زمینی را به شما گردشگران در فصل بهار ارائه می دهد که با توجه به بودجه و سلیقه تان بتوانید بهترین انتخاب را در رزرو و یا خرید تور نوروز ازمیر داشته باشید. توجه داشته باشید که قیمت تور ازمیر با توجه به نوع ایرلاین، نوع هتل و خدمات ارائه شده متغیر محاسبه میشود و اما اگر به دنبال تور ارزان ازمیر 1401 هستید، میتوانید با متخصصین تور ازمیر در آژانس سفریار آریا در ارتباط باشید تا بتوانید با توجه به مشاوره های درست سفر خاطره انگیزی را در این مقصد زیبا تجربه کنید.


هتل‌ های پرطرفدار و محبوب در سفر ازمیر نوروز کدامند؟


توجه داشته باشید شما عزیزان با انتخاب نادرست یک تور یا هتل و امکاناتی که مناسب ‌تان نیست، می ‌توانید براحتی تعطیلات و سفرتان را خراب کنید. بنابراین این را بدانید که دقیقا از خدمات سفر و امکانات هتل ‌تان چع انتظاراتی دارید و مناسب آن به دنبال هتل مورد نظرتان باشید. از هتل های 5 ستاره و لوکس شهر ازمیر می توان به : هتل کایا ازمیر ثرامال، هتل کراون پلازا، هتل سوییسوتل گرند ایفس ازمیر و هتل هیلتون و... اشاره کرد. این هتل ها بهترین خدمات و امکانات عالی را با قیمت مناسبی به شما ارائه می کنند. البته از میان هتل های خوب و مقرون به صرفه و رده متوسط ازمیر نیز می توان به : هتل کیلیم ازمیر و هتل پالم سیتی اشاره کرد و در آخر ارزان ترین مراکز اقامتی نیز هاستل ها و مهمان خانه های ازمیر می باشند که خدمات بسیار ضعیفی دارد.


در تور ازمیر بهار 1401 با پرواز داخلی سفر کنیم یا پرواز خارجی؟


لازم به ذکر است که شما این امکان را دارید که با خرید تور ازمیر نوروز 1401 و انتخاب پروازها یا خطوط هواپیمایی ترک همچون سان اکسپرس یا اطلس جت به فرودگاه ازمیر سفر کنید؛ مهم است بدانید که پروازهای ترک در این مسیر صبح زود پرواز دارند، اما اگر ترجیح می دهید پرواز با خطوط هوایی داخلی سفر کنید، میتوانید خطوط هوایی قشم ایر، ایران ایر، هواپیمایی زاگرس، هواپیمایی کیش ایر و هواپیمایی ایران ایرتور در مسیر تهران ازمیر مشغول فعالیت هستند، راهی این مقصد شوید و معمولا این پروازها ساعت 12 شب رفت و ساعت 3 بامداد برگشت دارند، تور ازمیر بهاره در هر زمانی از سال به صورت پکیج های 6 و 7 روزه بسته می شود. 


بهترین انتخاب در نوروز 1401، تور هوایی ازمیر و یا تور زمینی ازمیر است؟


طبیعتا بهترین و راحت ترین راه سفر به ازمیر سفر با هواپیما می باشد. تورهای هوایی ازمیر معمولا از سفر زمینی برایتان گران تر تمام می شود، اما باز هم راه هایی برای پیدا کردن تور ارزان ازمیر وجود دارد که بتوانید سفری مناسب و مهمتر مقرون به صرفه را تجربه کنید. خوب اگر روش هوایی را انتخاب کردید باید بدانید که فرودگاه عدنان مندرس (ADB IATA) درست در 16 کیلومتری جنوب مرکز‌ این شهر قرار دارد. در ضمن ایرلاین های خارجی اعم از هواپیمایی ترکیش، پگاسوس، آنادولوجت، اونور و سان اکسپرس به این فرودگاه فرود می آیند و زمان دسترسی این فرودگاه تا مرکز شهر ازمیر تنها 45 دقیقه بوده و شما میتوانید از شاتل‌ های مختلف و اتوبوس برای حمل ‌و ‌نقل به هتل محل اقامتتان استفاده کنید. گزینه بعدی شما تورهای زمینی ازمیر است که این تورها بیشتر در ایام نوروز برگزار می ‌شوند. درست زمان ‌هایی که حجم و درخواست مسافران به اوج خود می رسد، آژانس ‌های مسافرتی تصمیم میگیرند که تورهای زمینی ازمیر ویژه نوروز را برگزار ‌کنند. در آخر اگر به دنبال تور بهاره ازمیر با قیمت مناسب و ارزان هستید، پیشنهاد می کنیم با مشاوران مجموعه مسافرتی سفریار تماس حاصل نمایید تا شما را کاملا راهنمایی کنند. 


آب و هوای ازمیر در نوروز چگونه است؟


در ابتدا لازم است بدانید که شهر ازمیر ترکیه آب و هوایی مدیترانه ‌ای دارد. در فصل بهار شما شاهد باران های زیاد و هوایی بسیار مطبوع و دلچسبی خواهید بود. در فصل بهار درست از اواسط ماه مارس تا ماه می، آب و هوای ازمیر مطبوع و فوق العاده است. البته در ماه مارس هوای ازمیر شاید اندکی غیر قابل تحمل باشد، ولی رفته ‌رفته آفتابی می شود و بارش باران نیز کاهش خواهد یافت.


در تور نوروز ازمیر از کدام جاذبه های توریستی ازمیر دیدن کنیم؟


خوب گزینه هایی همچون میدان کناک ازمیر، کادیفه کاله و دلفین های پرنده، کولتور پارک، پارک ادنان سایگون، پارک اینسان حاک لاری، پارک موامراکسوی و پارک تفریحی تورگوت ازال، کلیسای سنت پلی کارت و ... همگی از جاذبه های توریستی و بسیار پرطرفدار ازمیر هستند که می توانید در سفر نوروزی ازمیر از آنها دیدن کنید و کلی لذت ببرید.


نحوه رزرو تور ازمیر نوروز 1401 سفریار به چه صورت می باشد؟


شما علاقه مندان به رزرو یا خرید تورهای ازمیر ویژه بهار 1401 می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی مورد نظرتان را از سامانه رزرواسیون آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی سفریار آریا خریداری نمایند. آژانس مسافرتی سفریار با بارگذاری تمام تورهای ترکیه خود در وبسایت خود برای شما همسفران عزیز مسیر خرید تورها را راحت تر کرده و شما مسافران می توانید به 2 روش برای تهیه تور ازمیر عید نوروز خود اقدام نمایید. یکی به صورت آنلاین که با خواندن تمام مطالب گذاشته شده برای همان تور و در نهایت قبول شرایط قوانین و مقررات ما برای خرید آنلاین خود اقدام نمایید و قرارداد را به صورت آنلاین دریافت کنید. روش بعدی هم به این صورت است که اگر دسترسی به خرید آنلاین تور ازمیر نوروز 1401 ما ندارید، تنها کافیست با آژانس تماس بگیرید و از مسئول فروش تورهای ترکیه مجموعه مشاوره بگیرید و در نهایت مبلغ را کارت به کارت کرده و فیش واریزی و عکس کارت ملی را داخل واتس آپ ارسال کنید و در نهایت قرارداد تور مورد نظرتان را دریافت نمایید.  

منبع : تور ازمیر نوروز 1401