بهترین زمان برای خرید تور آلانیا نوروز 1401 چه زمانی است؟


پیشنهاد سفریار برای کنترل هزینه های خود این است که بهتر است بلیط رفت و برگشت را 2 یا 3 ماه قبل از موعد مقرر خریداری کنید. اگر می خواهید از 17 مارس تا 25 آوریل در آلانیا باشید، نیمه دوم فوریه تاریخ خوبی برای خرید تور Alanya Spring 1401 است.
اما اگر می‌خواهید در فصل تعطیلات به همراه خانواده به ایران بروید، می‌توانید در روز اول تعطیلات نوروزی پنجم فروردین عید 1401 آلانیا را به صورت تور بخرید. این مهم است که بدانید اگر بتوانید تا 9 فوریه صبر کنید، از ازدحام جمعیت بسیار کاسته می شود و به خصوص هزینه سفر تور به آلانیا در سال جدید و می توانید به آلانیا بهار تور بروید و قیمت بهتری دریافت کنید.

عوامل موثر بر قیمت تور آلانیا نوروز 1401 چیست؟


از آنجایی که بیشتر شما علاقه مند به گذراندن تعطیلات نوروزی خود در سفر هستید، در چند سال اخیر آلانیا بهاره تور بسیار مورد توجه قرار گرفته و البته متقاضیان زیادی نیز دارد. در نتیجه، بهترین زمان برای رزرو تور نوروزی آلانیا 2 تا 3 ماه قبل از شروع BBBBB در این مکان است، زیرا در این مدت فرصت ها هنوز پر نشده است، بنابراین دست شما برای انتخاب هتل بازتر خواهد بود. . و پرواز نکته مهم بعدی این است که قیمت تور آلانیا نوروز 1401 به عوامل مهم زیر مربوط می شود:
• زمان خرید تور شما (فصل کم یا زیاد سفر، زمان باقی مانده برای شروع تور)
• ارسال و بازگرداندن نامه ها به آلانیا
کلاس پروازی (فرست کلاس، تجاری یا بازرگانی، اقتصاد یا اقتصاد)
• نوع هواپیما (ایرانی یا خارجی و نوع هواپیما)
• رتبه بندی هتل آلانیا (3، 4 یا 5 ستاره)
• نوع اتاق ها و خدمات در هتل مورد نظر شما
• خدمات غذا در هتل ارائه می شود
• مدت اقامت در هتل
• مکان هتل انتخابی شما
• بیمه سفر

 

آیا می توان تور نوروزی آلانیا را به راحتی خریداری کرد؟


بدون شک اکثر مسافران در نوروز 1401 به دنبال یک تور ارزان در آلانیا هستند! خوشبختانه شرکت هواپیمایی سفریار آریا طیف گسترده ای از قیمت های هوایی و زمینی آلانیا تور را برای شما مسافران بهاری ارائه می دهد، بنابراین بسته به بودجه و سلیقه خود می توانید بهترین گزینه ها را برای رزرو یا خرید تور نوروز ازمیر داشته باشید.توجه داشته باشید که قیمت تور آلانیا بسته به نوع ایرلاین، نوع هتل و خدمات ارائه شده متفاوت است، اما اگر به دنبال ویزای ارزان تور آلانیا برای نوروز هستید، می توانید با کارشناس تور آلانیا در آژانس AAAAA Aria تماس بگیرید تا بتوانید این کار را انجام دهید. بنابراین. سفری فراموش نشدنی به این مکان فوق العاده را با مشاوره خوب امتحان کنید.

 

چرا تور سفر آلانیا در تعطیلات نوروز گران است؟


اغلب در ایام تعطیلات به خصوص در نوروز مسافران زیادی تصمیم به رفتن می گیرند و به همین دلیل همه شرکت های هواپیمایی و هتل ها تصمیم به افزایش قیمت دارند. از این رو، این دوره را دوران بلند می گویند; اگر نمی خواهید با این افزایش قیمت تور نوروزی آلانیا روبرو شوید، پیشنهاد می کنیم از چند ماه قبل آلانیا تور را از سفریار رزرو کنید تا هتل های بهتر و پروازهای مناسب تری با قیمت ارزان پیدا کنید.

 

کدام یک از هتل ها باید در آلانیا نوروزی تورs اقامت کنند؟


در ایام نوروز مسافران زیادی از ایران به آلانیا ترکیه سفر می کنند. بنابراین، وقتی به آلانیا می روید، اصلاً لازم نیست نگران مسکن باشید! توجه داشته باشید که بهترین هتل های آلانیا در سواحل کلئوپاترا واقع شده اند. نزدیک به بسیاری از محبوب ترین مکان ها در این منطقه است که برای تعطیلات خانوادگی عالی هستند. ما همچنین می خواهیم بهترین هتل های آلانیا را برای اقامت رویایی شما معرفی کنیم:
• SIDE PRENSES هتل آلانیا
هتل بویوک آلانیا هتل بویوک آلانیا
هتل آنتیک روم پالاس آلانیا هتل آنتیک روم پالاس آلانیا
هتل گلکسی بیچ آلانیا هتل گلکسی بیچ آلانیا
هتل لانگ بیچ آلانیا هتل لانگ بیچ آلانیا

 

جالب ترین تور در آلانیا در طول جشنواره عید چیست؟


با این حال شهرهایی مانند آنتالیا و آلانیا به خاطر هتل های مجلل، سواحل زیبا و انواع سرگرمی ها و تفریحات به شهرت رسیده اند و تور کوهنوردان بهار آلانیا برای استراحت و استراحت در ساحل به این شهر می روند.با این حال شهر آلانیا دارای جاذبه های گردشگری بسیار متفاوتی است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.
غار داملاتاش: هوای داخل غار داملاتاش حاوی یون ها و گازهای رادیواکتیو است که برای درمان آسم ضروری است. زیرا بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری های تنفسی برای درمان به این غار مراجعه می کنند.
آمفی تئاتر یونان باستان: آمفی تئاتر آلانیا یکی از جاذبه های تاریخی شهر است که در اوایل قرن دوم ساخته شده است.
پارک آبی Water Planet: پارک آبی Water Planet در 30 کیلومتری آلانیا قرار دارد که در آن سرسره ها و استخرهای متنوعی با چشم اندازهای دیدنی از شهر و دریای خروشان وجود دارد. می توانید تمام روز را در استخر شنا کنید یا از نور خورشید غرق شوید.
قلعه آلانیا: تنها کاخ باقی مانده از دوره سلجوقی، قلعه آلانیا است که شامل مقبره شهر زینب، مسجد سلطان سلیمان، کلیسای آیه یورگی، آرامگاه سلطان آکشابه، حمام سلجوقی، محوطه باستانی، فانوس دریایی، کاخ سلطان علاءالدین و یک قصر است. مخزن آب کوچک و بزرگ
کلیسای ایا یورگی آلانیا: این کلیسا مربوط به دوره بیزانس است و یکی از بناهای قبل از اسلام ترکیه است.
برج قرمز: این برج برای حفاظت از بندر و پایگاه دریایی آلانیا ساخته شده است و زیبایی این بنا به دلیل رنگ آجرهای به کار رفته در آن است.

 

آب و هوای آلانیا در ایام نوروز چگونه است؟


شهر ساحلی آلانیا به دلیل قرار گرفتن در دریای مدیترانه در تمام فصول سال میزبان بسیاری از سایت های تور در سراسر جهان به ویژه مسافران ایرانی در ایام نوروز است. آلانیا اکثر ماه های سال دارای آب و هوای گرم و آفتابی است. برای مسافران واقعا سرگرم کننده است.
چون آلانیا آب و هوای مدیترانه ای دارد. از اواسط آوریل، می توانید در استخر هتل آلانیا شنا کنید و هیجان انگیزترین ورزش ها را در ساحل تجربه کنید.اما بهتر است در تور آلانیا لباس گرم و سبک بپوشید. شکی نیست که تور آلانیا نوروز 1401 یکی از بهترین تجربه های پیاده روی ابتدای سال خواهد بود.

 

 

چگونه می توان تور Alanya نوروز 1401 سفریار را رزرو کرد؟


علاقه مندان به رزرو یا خرید آلانیا تور برای بهار 1401 می توانند به راحتی و در کمترین زمان سفر تور مورد نظر خود را از سامانه رزرو آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی سفریار آریا خریداری کنند. آژانس مسافرتی سفریار خرید تور را با آپلود تمام تور ترکیه در آلانیا در سایت خود آسان کرده است و شما می توانید به دو روش تور آلانیا را برای تعطیلات نوروزی آماده کنید. یکی در اینترنت، با خواندن تمام مطالب منتشر شده برای همان تور و در نهایت موافقت با شرایط و ضوابط ما، به خرید آنلاین خود بروید و توافق نامه را دانلود کنید.
راه بعدی این است که اگر نمی توانید تور Alanya نوروز 1401 را از طریق اینترنت بخرید کافی است با آژانس تماس بگیرید و از مسئول فروش تور در ترکیه مشاوره بگیرید و در نهایت وجه کارت را پرداخت کنید. . و کارت های پس انداز و عکس ملی را در واتس اپ ارسال کنید و در نهایت معامله تور مورد نظر خود را دریافت کنید.

منبع : تور آلانیا نوروز 1401